سریال امیلی در پاریس برای فصل پنجم تمدید شد

«امیلی کوپر» (با بازی لیلی کالینز) همچنان در رم باقی خواهد ماند؛ زیرا سریال امیلی در پاریس به صورت رسمی برای فصل پنجم خود تجدید شده است.

«دارن استار»، خالق این سریال، در گفتگو با تودوم ابراز خوشحالی کرد و گفت:

ما از واکنش فوق‌العاده مخاطبان به این فصل بسیار خوشحالیم و هیجان‌زده هستیم که برای فصل پنجم به ماجراجویی‌های «امیلی» در رم و پاریس ادامه دهیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


ساخت فصل پنجم سریال امیلی در پاریس تأیید شد

در فصل چهارم، «امیلی» وارد رابطه‌ای عاشقانه با یک وارث خوش‌تیپ دنیای مد ایتالیا شد و به آپارتمانی در رم نقل مکان کرد تا دفتر جدیدی برای آژانس گراتو باز کند؛ اما این بدان معنا نیست که نام سریال تغییر خواهد کرد. «استار» در این رابطه توضیح داد و گفت:

امیلی در رم حضور خواهد داشت، اما این به معنای عدم حضور او در پاریس نیست.

این تصمیم برای فرستادن امیلی به ایتالیا و افتتاح دفتر جدید، ناشی از تمایل «استار» برای پیشی گرفتن از مخاطب و هدایت آن‌ها به مکان‌های غیرمنتظره و نشان دادن توانایی سریال برای داشتن تأثیری بزرگ‌تر بوده است.

فصل چهارم امیلی در پاریس در زمان پخش در اوت، در رتبه اول فهرست جهانی نتفلیکس قرار گرفت و در چهار روز اول خود 19.9 میلیون بازدیدکننده داشت. این سریال در 93 کشور به جمع 10 برنامه برتر راه یافت و به مدت چهار هفته متوالی در این لیست باقی ماند.

«کالینز» خبر فصل پنجم را در برنامه صبح بخیر آمریکا اعلام کرد و به مجله تودوم گفت که منتظر است ببیند چه اتفاقاتی بین شخصیت او و دوست جدیدش «مارچلو» (با بازی اوجنیو فرانچسکینی) خواهد افتاد.

او افزود:

مارچلو یک ماجرای کاملاً جدید برای «امیلی» است زیرا ما در نهایت می‌خواهیم امیلی بتواند تعادل بهتری بین کار و زندگی داشته باشد. ما می‌خواهیم او بتواند بدون قید و شرط لبخند بزند و فراتر از حالت تعطیلاتش را ببینیم. و او در زمان مناسبی وارد زندگی‌اش می‌شود.

«استار» تأیید می‌کند که رابطه «امیلی» با «مارچلو» در فصل پنجم سریال Emily In Paris بررسی خواهد شد و می‌گوید:

احساس می‌کنم که آن‌ها یک جرقه واقعی و ارتباط عاشقانه عمیق دارند. بسیاری از این موارد در فصل آینده ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت فصل پنجم امیلی در پاریس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Netflix

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما