به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین از قزوین؛ در راستای اتفاقات جالب فوتبال ایران و در راستای تغییرات روی نیمکت تیم های فوتبال کشور، رضا مهاجری که در ابتدای فصل مدیریت خیبر خرم آباد را بر عهده داشت، سرمربی جدید شمس است. آذر قزوین به جای سعید دخی، سرمربی فعلی خیبر انتخاب شد.

نکته جالب این انتخاب این است که رضا مهاجری که فصل گذشته تیم خیبر خرم آباد را به قهرمانی دسته اول و لیگ برتر رساند، جای خود را به سعید دخی داد که دو فصل پیش در شمس همین کار را انجام داد. آذر انجام داده بود

نکته مهم دیگر درباره این انتقال، مدیران شمس است آذر هرجا زچی دستش را در پوست گردو گذاشت و تیمشان دیگر سرمربی نداشت، به سرمربی تیمی که زچی سکان هدایت آن را بر عهده گرفت، روی آوردند.

رفت و آمد دقیق به شمس آذر سابقه طولانی دارد و این سرمربی برای اولین بار در نیم فصل گذشته راهی مس رفسنجان شد. او پس از 23 روز تمرین با این تیم به قزوین بازگشت و در ابتدای این فصل قزوین را ترک کرد تا با هدایت قوی سپید انزلی انزلی را در اختیار بگیرد که پس از چند روز تمرین با این تیم به شهر خودش بازخواهد گشت. و مدیران توسط شمس آذر آنها سرمربی بومی خود را بهترین گزینه می دیدند و هر بار با آغوش باز از او استقبال می کردند.

نکته مهم در این میان این است که سناریوی زارع زارع این بار با ترکیب دقیق مهاجرتی تکرار شد چرا که در ابتدای فصل شاهد انتقال مازیار زارع به همراه سعید زارع در اتوبان شمال قزوین بودیم که البته زمان زیادی نگذشت و پس از مدتی هر کدام از آنها به مکان قبلی خود بازگشتند. آنها به خودشان تکیه کردند و رضا مهاجری هم روی نیمکت تیمی خواهد بود که سعید زهیحی پیش از این روی آن تکیه می کرد، تفاوتش با انتقال قبلی این است که این بار برگشتی وجود ندارد.

ماجرای انتقال سرمربی که سابقه طولانی دارد درباره شمس است آذر پسر جالبی شده و این تیم پایلوت این نوع انتقال سرمربی شده است.

موردی که به نظر می رسد در بین این باشگاه و مدیران شمس به یک اپیدمی تبدیل شده است آذر آنها برای انتقام به سراغ سرمربی تیمی می روند که سرمربی آنها به آنجا رفته است.

ناگفته نماند که مهاجری یک سرمربی باتجربه و کارکشته در فوتبال ایران به حساب می آید و توانسته تیم های مختلفی را از لیگ یک به لیگ برتر برساند و در این کار مسلط بوده و با تیم هایش در لیگ برتر نیز عملکرد خوبی داشته است. .

مهاجری که در ابتدای فصل جانشین سرمربی برزیلی شد که چندان در این تیم دوام نیاورد و صحیح جانشین او شد.

سرمربی 59 ساله مشهدی شمس است آذر وی علاوه بر بازی در تیم های ابومسلم، پیام مشهد و … سابقه سرمربیگری در تیم هایی مانند ابومسلم، استقلال اهواز، پاس تهران، راه آهن تهران، داماش گیلان و صبای قم (به عنوان دستیار) را نیز در کارنامه دارد. . و شیرین فراز کرمانشاه، سیاه جامگان مشهد، مهندسی تبریز، نساجی و دوباره مهندسی و مس در کرمان، و دوباره پدیده و در نهایت خیبر.

نکته جالب این انتقال این است که قرار بود زقی در کنار شمس باشد آذر او در هفته نهم به مصاف پرسپولیس می رود که بعد از هفته هشتم تیمش را ترک کرد تا این هفته اولین بازی خود را با تیم جدیدش خیبر مقابل استقلال انجام دهد.

مهاجری در بازی اول، هدایت شمس آذر او باید به مصاف سرخ پوشان پایتخت برود، شانس اول قهرمانی و تیمی که همیشه در لیگ و جام حذفی و حتی در آسیا رقابت می کند که شروع بسیار سختی است. او

در واقع سرمربیان جدید خیبر و شمس آذر آنها در اولین تجربه حضورشان روی نیمکت تیم هایشان، بنفش هایی را مقابل خود می بینند که می توان مشخص کرد.

46

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما