به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، بهروز دریفر پیش از این تجربه بازیگری را دارد و در سریال «پژمان» با بازی پژمان جمشیدی و کارگردانی سروش صحت بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت. دریفر در سریال «پژمان» نقش رقیب پژمان جمشیدی را بازی می کرد که می خواست به هر طریق ممکن او را حذف کند و حمید درخشان را متقاعد کند که او را به جای پژمان در تیمش جذب کند.

4697200

در چندین قسمت از سریال پژمان رقابت بین جمشیدی و رهبری فر بامزه شکست خورده بود و در مقابل دیگر ستاره های فوتبال این سریال یعنی علی سامره، محمد محمدی، آرش برهانی، خسرو حیدری و حسین ماهینی، لیدر نشان داد. خودش دلیلی دارد که می تواند جدی تر عمل کند و با توجه به حضور موفق پژمان جمشیدی و مرحوم علی انصاریان احتمال موفقیت او وجود دارد. اما در سال های بعد، علی رغم پیش بینی هایش و ظاهراً حتی دعوت به کار، خودش را وقف بازیگری نکرد. اما حالا اعلام کرد که با رضا عطاران صحبت کرده و در فیلم جدیدش بازی خواهد کرد.

همکاری دریفر با عطاران از این جهت حائز اهمیت است که در صورت استقبال مردم، فصل جدیدی در زندگی دریفر گشوده می شود و او با عزم راسخ تری بازیگری را دنبال خواهد کرد.

موفقیت پژمان جمشیدی در سینما به قدری جذاب و بزرگ بود که حتی درفری که تقریباً همزمان با او جلوی دوربین رفته بود اما به دلایلی خود را وقف بازیگری نکرد، حالا مجبور شده شانس خود را به عنوان بازیگر سینما امتحان کند.

آیا عطاران می تواند فوتبالیستی چون سروش صحت و برادران قاسمخانی را به یک بازیگر موفق کمدی تبدیل کند؟




اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما