سبک ترین لپ تاپ دنیا معرفی شد/ عکس

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین و به نقل از دیجیاتو، به نظر می رسد رقابت بر سر سبک و نازک شدن دستگاه ها به بازار لپ تاپ نیز رسیده است. فوجیتسو به تازگی نوت بوک Zero Lifebook WU5/J3 را با وزن 634 گرم معرفی کرده و ادعا می کند که سبک ترین نوت بوک 14 اینچی در جهان است.

اکنون نیاز به لپ‌تاپ‌های سبک، قابل حمل و بادوام بیشتر از همیشه شده است و فوجیتسو نیز این موضوع را درک کرده و لپ‌تاپ Zero Lifebook WU5/J3 را روانه بازار کرده است. لپ تاپ جدید فوجیتسو که ترکیبی از قابلیت حمل آسان، دوام بالا و هوش مصنوعی را به کاربران ارائه می دهد، گزینه ای ایده آل برای کسانی است که می خواهند یک لپ تاپ سبک و قدرتمند بخرند.

مشخصات و جزئیات بیشتر لپ تاپ Fujitsu Zero Lifebook WU5/J3

وزن 634 گرمی لپ تاپ Fujitsu Zero Lifebook WU5/J3 به معنای مقاوم نبودن این محصول نیست. بدنه این محصول از فیبر کربن ساخته شده و حتی دارای استانداردهای نظامی MIL-STD-810H می باشد که به معنای مقاومت بسیار بالا در برابر افت، ضربه و فشار است. برای کسانی که دائما در سفر هستند و به یک لپ تاپ با دوام طولانی نیاز دارند، این محصول جدید فوجیتسو می تواند گزینه خوبی باشد. فوجیتسو قبلا لپ تاپ دیگری با نام WU-X/G2 با وزن 634 گرم و صفحه نمایش 13.3 اینچی معرفی کرده بود.

لپ تاپ های Zero Lifebook WU5/J3 در دو پیکربندی با تراشه های Intel Core Ultra 5 125U و Intel Core Ultra 7 155U به مشتریان ارائه می شوند. حجم رم دستگاه نیز بین 8 تا 64 گیگابایت و حافظه SSD نیز بین 256 گیگابایت تا 2 ترابایت متغیر است و مشتریان می توانند با توجه به نیاز خود انتخاب کنند. یکی از بین این تنظیمات انتخاب کنید.

پشتیبانی از ویژگی های هوش مصنوعی یکی این یکی از ویژگی های کلیدی لپ تاپ جدید فوجیتسو است. این لپ تاپ مجهز به یک واحد پردازش عصبی یکپارچه برای پشتیبانی از ویژگی های هوش مصنوعی Windows 11 CoPilot است. از دیگر ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در لپ‌تاپ Zero Lifebook WU5/J3 می‌توان به حذف خودکار نویز پس‌زمینه در حین تماس‌های ویدیویی و اثر انگشت و سیستم تشخیص چهره برای ورود سریع‌تر و ایمن‌تر اشاره کرد.

فوجیتسو زیرو WU5/J3

در لبه کناری دستگاه، شما همچنین به دو پورت USB-A، دو درگاه USB-C، یک پورت HDMI با اندازه کامل، یک درگاه اترنت، یک اسلات کارت microSD و یک جک هدفون دسترسی دارید. فوجیتسو ادعا می کند که باتری دستگاه در کاربردهای مختلف بین 6 تا 11 ساعت دوام می آورد. پشتیبانی از شارژ موبایل یکی دیگر از قابلیت های لپ تاپ Zero Lifebook WU5/J3 است.

لپ تاپ فوجیتسو از 1325 دلار شروع می شود و در حال حاضر فقط مشتریان ژاپنی می توانند آن را سفارش دهند.

۲۲۷۲۲۷

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما