به گزارش آنلاین، سامسونگ به تازگی از نسخه ویژه گوشی تاشو گلکسی زد فولد با نام Fold Special Edition رونمایی کرده است. این محصول در واقع Galaxy Z Fold 6 است; اما از صفحه نمایش بزرگتر و بدنه باریکتر و همچنین دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی استفاده می کند. قیمت گوشی مذکور کمی بالاتر از نسخه معمولی است و با قیمتی در حدود 2000 دلار روانه بازار خواهد شد.

زومیت، مدت‌هاست که شایعاتی در مورد عرضه نسخه ارزان‌تر سری گلکسی Z Fold سامسونگ وجود دارد. با این حال، به نظر می رسد که غول فناوری کره ای در حال حاضر برنامه ای برای عرضه چنین محصولی ندارد. گزارش جدیدی از وب سایت SamMobile نشان می دهد که این برند تصمیمی برای عرضه نسخه ارزان تر گلکسی زد فولد نگرفته است.

یکی یکی از مدیران ارشد سامسونگ می گوید: «نسخه ویژه Fold یک محصول ممتاز محسوب نمی شود و این محصول در واقع به منظور گسترش گزینه های موجود در اختیار کاربران قرار گرفته است. در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای عرضه محصول جداگانه با قیمت پایین‌تر نداریم.»

البته نمی توان گفت که سامسونگ هرگز به فکر عرضه نسخه ارزان تری از گلکسی زد فولد نبوده است. گزارشی از اوایل سال جاری حاکی از آن بود که این شرکت عرضه مدل احتمالی FE گلکسی Z Fold 6 را به تعویق انداخته است.

طبق گزارش ها، سامسونگ خط تولید اولیه گلکسی زد فولد 6F را برنامه ریزی کرده بود. با این حال، نتایج به دست آمده رضایت بخش نبود. دستگاه های آزمایش شده از نظر ضخامت و وزن به سختی با گوشی های تاشو چینی تفاوت داشتند و همچنین از قلم S پشتیبانی نمی کردند. با توجه به این عوامل و ابهامات موجود در بازار، سامسونگ در نهایت تصمیم گرفته حداقل فعلاً چنین محصولی را عرضه نکند.

۵۸۵۸

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما