به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، جری تیلور، تهیه کننده، خالق برنامه، کارگردان و نویسنده سریال های «پیشتازان فضا: نسل بعدی» و «پیشتازان فضا: مسافرت» که نامزدی جایزه امی را از آن خود کرده بود، در سنین پایین درگذشت. از 18 86 .

بر اساس این گزارش، تیلور در سال 1990 در فصل چهارم این سریال به تیم سازنده پیوست و در فصل ششم به همراه ریک برمن و مایکل پیلار عنوان تهیه کننده اجرایی را از آن خود کرد. او سپس به عنوان تهیه کننده و مجری برنامه برای فصل هفتم و آخرین سریال کار کرد که برای آن نامزدی امی در رده سریال های برجسته دریافت کرد.

تیلور با برمن و پیلر وویجر را خلق کرد و خالق چهار فصل اول سریال از سال 1995 تا 1998 بود. او بعداً مشاور خلاق سه فصل پایانی سریال شد.

تیلور بیش از 30 قسمت از مجموعه پیشتازان فضا را نوشته است. او در سال 1987 فیلمنامه «مکانی برای فراخوانی خانه» با بازی لیندا لاوین را نوشت و در سریال‌های «کوئینسی» و «MA» تهیه‌کننده بود.

برانون براگا، که جانشین تیلور به عنوان خالق ویجر شد، در ادای احترام خود نوشت: “جری تیلور نویسنده و خالق بزرگی بود و با خرد سخاوتمندانه خود گروهی از نویسندگان جوان را پرورش داد که گواهی بر صبور بودن او هستند.” من شغل راهنمایی ندارم. او به همه ما چیزهای زیادی یاد داد.

رابرت پیکادو، بازیگر نقش دکتر در فیلم “پیشتازان فضا: مسافر” نیز نوشت: “تیلور قلب تپنده شخصیت پیشگام کاپیتان جینوی بود.”

سریال علمی تخیلی Star Trek: Voyager به مدت 7 فصل با 172 قسمت از سال 1995 تا 2001 پخش شد و فصل پنجم از مجموعه اصلی فرانچایز Star Trek بود.




اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما