«زودپزِ» رامبد جوان؛ یک ترکیب سمی از نوید محمدزاده و محسن تنابنده!

«زودپاز» که قرار بود هفته گذشته به اکران سینماها برود، این هفته اکران خود را از روز نیم بها بلیت فروشی آغاز کرد و میزبان بیش از 150 هزار بیننده بود.

به گزارش ایسنا، این فیلم در دومین روز اکران خود یعنی پیش از ظهر چهارشنبه 27 مهرماه حدود هفت میلیارد تومان فروش داشته است و پیش بینی می شود در تعطیلات آخر هفته با استقبال بیشتری روبرو شود.

در حال حاضر پرفروش ترین فیلم گیشه امسال «تگزاس 3» است که از خرداد ماه روی اکران سینماها رفته و با بیش از 4 میلیون و 300 هزار تماشاگر 243 میلیارد تومان بلیت فروخته است.

در میان 10 فیلمی که در صدر جدول فروش سینما و قبل از «زدپر» قرار دارند، به جز یکی دو فیلم دیگر همگی کمدی هستند و احتمالا با دیگر فیلم های کمدی در راه اکران مثل «صبحانه با زرافه ها»، اکران پاییزی پرطرفدار خواهد بود.

در فیلم «زودپاز» به تهیه کنندگی منصور سهراب پور، محسن تنابنده که این روزها مشغول ساخت سریال جدید «پایتخت» است در کنار نوید محمدزاده از بازیگران اصلی فیلم و بازیگران دیگری چون محمود جعفری، گلاره عباسی هستند. رزبه حصاری، شیرین اسماعیلی و ساقی حاجی پور نیز در آن بازی کردند.

داستان این فیلم در جریان باران های موشکی تهران در دهه 60 می گذرد که باعث ایجاد مشکلاتی در خانواده ای شد.

علاوه بر «زودپز»، جدیدترین فیلم اضافه شده به چرخه اکران «استاد» به کارگردانی عماد حسینی و تهیه کنندگی بهروز افخمی است که از امروز ۲۷ مهرماه اکران سینماها را آغاز کرده است.

حسن معجونی، سجاد بابایی و هذیح حسینی نژاد در این فیلم بازی کرده اند که به داستان «می تو» اشاره دارد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما