به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ سعید دقیقی پس از پیروزی 3 بر یک خیبر مقابل استقلال در نشست خبری گفت: اگر امروز موفقیت حاصل شد، لطف خدا بود که زحمات یک تیم را دید این مجموعه شامل هوادارانی است که از آنها تشکر می کنم. مالک باشگاه آقای عبدی از صمیم قلب در کنار ما بود و در کنار آن بازیکنان شایسته و فوق العاده تاکتیکی خیبر دلیل موفقیت بودند و بالاخره من هم کارمند کوچکی بودم.

وی ادامه داد: با اطلاع از استقلال برنامه ریزی کردیم که یک بازی پرفشار و هیجان انگیز انجام دهیم و یک بازی فوق العاده هیجان انگیز برای جمعیت داشته باشیم. بازیکنان ما تاکتیکی هستند و همه در باشگاه به ما کمک کردند تا امروز برنده شویم. در ابتدای نیمه دوم بر اثر اشتباه به گل رسیدیم اما بازیکنان تاکتیک های ما را به خوبی دنبال کردند و می توانستیم گل چهارم را به ثمر برسانیم. البته هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده، خیبر حرف های زیادی برای گفتن دارد و مطمئنا با کمک همه عوامل باشگاه و حمایت هواداران می توانیم موفق شویم.

سرمربی خیبر توضیح داد: ما در خیبر هدف بالایی داریم، اما منطق می گوید که اگر خیبر در لیگ برتر بماند، می توانیم در سال اول تیم را در لیگ برتر نگه داریم، یعنی آنها موفق بوده اند و بیشتر ما دریافت می کنیم، بیشتر به این معنی است که موفقیت بزرگی بود. استقلال با این همه بازیکن و امکانات در خرم آباد سه گل زد و باید قدردان بازیکنان باشیم. هدف اول و کوتاه مدت ما حفظ تیم و در عین حال هدف گذاری برای جایگاه های بالاتر در جدول است. خدا را شکر که در جدول یک پله بالا رفتیم. هدف همه باید حفظ تیم و صعود باشد.

زهیقی تصریح کرد: باید انتظارات برآورده شود، پیروزی امروز ما قله موفقیت است. النصر با هزار مشکل این تیم را برد و ما استقلال را 3-1 بردیم و کار بزرگ و غیرممکنی را انجام دادیم. این تیم تمام کارها و تغییرات را برای خروج از بحران انجام داد اما ما این تیم را شکست دادیم. باید بگویم که قطعا باید جذب نیرو را افزایش دهیم. ممکن است بازیکنانی خوب باشند، اما نمی‌توانیم به یکدیگر کمک کنیم، بنابراین در اواسط فصل تغییراتی ایجاد خواهیم کرد و پس از ماندن تیم در لیگ، بازیکنانی را وارد پازل تاکتیکی ما برای سال آینده خواهیم کرد. مناسب

وی درباره حضورش در شمسآذر گفت: تمام زندگی و انرژی و وجودم برای موفقیت شمس است.آذر من تلاش زیادی کردم، حتی در مسائل مالی و معنوی فراتر رفتم تا تیم به جایگاه بزرگی دست یابد. باشگاه شمسآذر در دو سال گذشته نزدیک به 100 میلیارد بازیکن فروخته شده است. در نیم فصل آخر با موافقت باشگاه شمس با مبلغی به مس رفسنجان رفتمآذر می تواند مشکلات او را حل کند. در آن زمان حتی مالک باشگاه به من اشاره کرد که فلان باشگاه با شرایط خوب پیشنهاد داده است، اما چون تعهدات مس رفسنجان در مدت 10 روز انجام نشد، دوباره برگشتم و 2 بازیکن را به یکی فروختیم. در تراکتور – و باشگاه سپاهان و تایید 20 میلیاردی جمع آوری شد با تمام کمبودها پنجمی واقعی لیگ برتر شدیم.

دهی افزود: در پایان فصل از باشگاه ملوان پیشنهادی دریافت کردم و آقای دنیامالی دو جلسه 5 ساعته با من برگزار کردند. من کارم را با ملوان شروع کردم و 28 روز تمرین برگزار کردیم و چون در ابتدا امکانات مالی نداشتیم، سرباز گرفتیم و تیم را آماده کردیم، اما یک هفته قبل از مسابقه به من اطلاع دادند که آقای دنیامالی از طرف وزارتخانه انتخاب شده است. ورزش. به ملوان هم تعهد داشتم و یک ماه کار کردیم و حتی منابع اردوی پیش فصل را خودمان آماده کردیم تا اینکه گفتند بودجه نداریم. بهترین پیشنهادها را رد کرده بودم و یک ماه با ملوان تمرین کرده بودیم. گفتند صبور باش و خیلی معمولی گفتند که اگر این امکان وجود ندارد، خوش آمدی و من هم رفتم.

سرمربی خیبر گفت: تصمیم گرفتم در ابتدای لیگ تیمی را به میدان ندهم چون تیم ها پر بودند و تنها تیم بدون سرمربی شمس بود.آذر آیا از مالک و مدیران شمسآذر تشکر می کنم و من مردم قزوین هستم، حتی توصیه می کردم چه کسی را بیاورم تا جلسه ای تشکیل شود و مدیران و مردم قزوین التماس کنند که در این شرایط بحرانی فقط من می توانم کمکشان کنم. کمک کند. با قراردادی 40 درصد ارزانتر از ملوان در شمسآذر کار خواهم کرد و در 8 هفته تیمم فقط یک بازی بدون کیفیت انجام داد. در این هفته ها علیرغم همه کاستی هایمان بهترین بودیم. در نهایت به مالک باشگاه گفتم اگر بازیکن نگیریم نمی توانم به این تیم کمک کنم و اجازه دادند از باشگاه بروم و من رفتم. بلافاصله پیشنهاد خوبی از مس و خیبر دریافت کردم، اما چون با آقای عبدی دست دادم، پیشنهاد بالاتر مس رفسنجان را رد کردم و به خیبر آمدم و همچنان خوشحالم. من هدفم بالاست و یک خیبر تمام عیار هستم.

258 258

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما