به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ رودریگو ایزهار، رئیس کادر پزشکی تیم ملی فوتبال برزیل تا دو روز آینده وارد ریاض خواهد شد تا وضعیت نهایی هموطنش نیمار جونیور بازیکن تیم فوتبال الهلال را بررسی کند و مشخص کند که آیا او موفق است در تست های نهایی پس از جراحی ACL اجازه بازگشت به زمین فوتبال را بدهید. طبق گزارش ESPN برزیل، این اطلاعات روز دوشنبه منتشر شد.

به گزارش “ورزش سه”، ستاره برزیلی قصد دارد در دور سوم مرحله گروهی لیگ برتر آسیا که دوشنبه هفته آینده در شهر العین برگزار می شود، به میادین بازگردد و به مصاف تیم العین امارات برود. بازگشت او به میادین فوتبال منوط به انجام گزارش پزشکی لازم و تایید ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی تیم الهلال است. اگر نیمار در این دیدار به میدان نرود، می تواند در بازی بعدی آسیایی الهلال مقابل استقلال به میادین بازگردد.

به گفته همین منابع، دوریوال، سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل نام نیمار را در فهرست اولیه بازیکنانی قرار داده که در ماه نوامبر با تیم ملی در رقابت های بین المللی شرکت خواهند کرد. لیست نهایی قرار است تا قبل از 25 اکتبر به فیفا ارائه شود.

در 19 اکتبر 2023، نیمار در دیدار مقدماتی جام جهانی مقابل تیم ملی اروگوئه دچار پارگی رباط صلیبی شد. این مصدومیت پس از برخورد با هافبک حریف نیکلاس د لا کروز رخ داد. او در 2 نوامبر در بیمارستان مایتر برزیل تحت عمل جراحی زانو قرار گرفت و به رودریگو نژار، پزشک تیم ملی برزیل و خوان دوکه، مدیر بخش پزشکی باشگاه الهلال ارائه شد.

ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال، نیمار 32 ساله را به لیست بازیکنان آسیایی که اجازه حضور کامل در مسابقات خارجی را دارند، اضافه کرد. اما او در لیست بازیکنان حاضر در لیگ روشن عربستان جایی ندارد و به جای آن هموطنش رنان لودی انتخاب شد.

بیشتر بخوانید:

257 251

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما