اخبار روز سینمابیوگرافی هنرمندان

رویداد مهم در سالگرد ازدواج ستاره سادات قطبی غوغا به پا کرد! /آقای مجری در شب سالگرد ازدواجش چه کاری انجام داد!

ستاره سادات قطبی، همسر شهرام شکیبا، در روز سالگرد ازدواجش، اتفاق مهم در زندگی خود را با کاربران به اشتراک گذاشت.

ستاره سادات قطبی، همسر شهرام شکیبا، در روز سالگرد ازدواجش اتفاق مهمی در زندگی خود را بیان کرد. همسر شهرام شکیبا، که به عنوان مجری قند پهلو شهرت دارد و همچنین سابقه بازی در سریال “نوار زرد” و “گاندو 2” را نیز در کارنامه هنری خود دارد، فیلمی از جشن تولد خود با تم رنگ صورتی در به اشتراک گذاشت و تولد 37 سالگی خود را جشن گرفت. تصویری که ستاره سادات قطبی به نمایش گذاشته است، مربوط به اجرای مشترک خود با همسرش در سالن وزارت کشور است، جایی که او از هر فرصتی برای استراحت و خوابیدن استفاده می‌کند.

رویداد مهم در سالگرد ازدواج ستاره سادات قطبی غوغا به پا کرد! /آقای مجری در شب سالگرد ازدواجش چه کاری انجام داد!

سالگرد ازدواج شهرام شکیبا و همسرش

ستاره سادات قطبی با انتشار عکس زیر نوشت:

سلام بر بندگان صالح خدا.

دیروز 6/6 نهمین سالگرد ازدواج ما بود. دیروز کلی برنامه ریزی کرده بودم که آقا شهرام رو سورپرایز کنم، برای شب سالگردمون مهمون دعوت کرده بودم و کلی برنامه ریزی کرده بودم ولی اون کار زیادی نمی کرد، فقط میدونست سالگرد ازدواجمونه و قرار بود دو تا از دوستان صمیمی ما که سالگرد ازدواج ما یکسان بود با ما شام می‌خوردند.

ساعت پنج غروب دو ساعت تا آمدن مهمان ها مانده بود. وقتی دیدم گیج شده اومده تو آشپزخونه گفتم “چی شده؟” گفت از صبح یکی به من چیزی گفته، گفت دنبالش برو و خب گفتم برو….گفت آخه امسال گفتم پیش تو وبچه ها باشم.گفتم شهرام‌جانم توبرو جای ماهم زیارت کن برو چند قدم هم به نیابت از ما بردار…گفت واقعا از ته دلت میگی؟گفتم آره بخدا.گفت آخه سالگرد ازدواجمونه ،همیشه گفتی هرجای دنیا هستی این روز رو‌کنار هم‌باشیم!گفتم عزیز دلم کجا بهتراز کربلا.. پاشو همین الان برو .بین رفتن و نرفتن مونده بود . گفتم اگه میخوای خوشحالم کنی برو.

به محض اینکه گوشیم زنگ زد، اطلاع دادند که امشب ما زمینی می‌رویم و یک نفر جا داریم، بیا بریم. گفتم “این هم دعوتنامه‌ات، پاشو برو، مهمان‌ها را کنسل کردم.” با آرامش، لوازم‌اش را جمع کردم و ساعت ده شب راهی آنجا شدم. این را نمی‌دانستم که سید علی جانم و سه بچه از ده روز پیش با یک کاروان دیگر رفته بودند. امسال، در سالگرد ازدواج‌مان، او در کنارم نبود، اما خوشحال‌تر از هر سال بودم، زیرا جایی بهتر از خانه و کنار عزیزترین مخلوق خدا بودم. سفرت را به امید خدا خوشبختی می‌گویم، مرد مهربان من.

پ.ن: این عکس دونفره‌مان برای روز تولد امیرعلی بود که به عنوان یادگاری ثبت شد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا