فیلم «کسری آنلاین» سومین ساخته سودابه بیضایی به آثار برگزیده جشنواره نوستالژی ایتایا راه یافت.

به گزارش بازتاب آنلاین، «کسری آنلاین» عنوان سومین اثر سودابه بیضایی است که در آخرین حضور بین المللی خود توانسته در بین آثار راه یافته به جشنواره نوستالژی ایتالیا راه پیدا کند. بیضایی که علاوه بر بازیگری به کارگردانی اختصاص دارد، پس از ساخت دو مستند «اسمم پگاه» و «آواز باد»، مستند «کسری آنلاین» را جلوی دوربین برده است که آخرین حضور جهانی او در جشنواره خواهد بود. سینمای ایتالیا “نوستالژی”.

جشنواره نوستالژی به عنوان اولین جشنواره مستقل سینمای ایران در ایتالیا با هدف ارائه محصولات سینمایی ایرانی به مخاطبان اروپایی آغاز به کار کرد و به عنوان بستری برای نمایش خلاقیت سینمای مستقل ایران شناخته شده است. این جشنواره از 20 اکتبر در رم، میلان و ناپل آغاز می شود.

طراح پوستر: سجاد خطیری

فیلم سینمایی «کسری آنلاین» به تهیه کنندگی سودابه بیضایی با بازی مهناز تفقی داستان پسر بچه 9 ساله ای به نام «کسری» را روایت می کند که در زمان شیوع ویروس کرونا مجبور به مطالعه آنلاین می شود و این مشکل عوارضی را ایجاد می کند. برای او و خانواده اش را ایجاد می کند. بیضایی در بیان این داستان تلاش کرد به چالش‌های جدید دانشگاهی و اجتماعی ناشی از همه‌گیری بپردازد.

فیلم «کمبود آنلاین» ساخته مشترک بهمن کیارستمی و پوریا پارسا توسط نویسنده ویرایش شده است. سایر عواملی که در ساخت این فیلم همکاری داشته اند عبارتند از: کارگردان تولید: سهیلا کوشکی / دستیار کارگردان: فرزانه بیضایی / صدا: بهنیا یوسفی / تدوین رنگ: سامان مجد وفایی / گرافیک: امیر فصیحی / طراحی پوستر: سجاد خطیری / زیرنویس: رضا طاری وردی / با حضور: کسری قلیچی، مهسا زبلی و حسین قلیچی / پخش: آی ویژن فیلم

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما