رونمایی از شاسی بلند الکتریکی کیا ؛ کیا EV5 به نمایشگاه مشهد آمد

قطعا یکی یکی از جذاب ترین غرفه های نمایشگاه مشهد، غرفه کوشا خودرو است که شاسی بلند برقی کیا در آن عرضه شد.

ابتدای تابستان بود که بحث حضور کیا EV5 در ایران با کوشا خودرو مطرح شد و در ادامه نمونه های اولیه این خودرو وارد گمرکات کشور شد. کوشا خودرو به عنوان واردکننده محصولات کیا، شاسی بلند برقی کیا را در دور جدید واردات عرضه خواهد کرد و هم اکنون این محصول را به نمایشگاه مشهد آورده است. این خودرو سومین محصول از سری EVهای تمام الکتریکی کیا است و از زمان معرفی تاکنون توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. طراحی جادار و مدرن در کنار کارایی این خودرو را به یکی از خودروهای برقی جذاب بازار کشور تبدیل کرده و انتظار می رود با عرضه این خودرو در بازار با استقبال خوبی مواجه شویم. ارائه این خودرو در نمایشگاه مشهد نشان می دهد که کوشا خودرو برنامه های جدی برای این محصول دارد و به زودی شاهد حضور این خودرو در بازار خواهیم بود. در ادامه به معرفی این کراس اوور جذاب تمام الکتریکی می پردازیم.

معرفی شاسی بلند برقی کیا; کیا EV5 وارد نمایشگاه مشهد شد
رونمایی از شاسی بلند الکتریکی کیا ؛ کیا EV5 به نمایشگاه مشهد آمد

مشخصات فنی شاسی بلند برقی کیا

این خودرو با دو نسخه یک و دو موتوره در بازارهای جهانی دیده می شود اما کوشا خودرو مدل تک موتوره یا به اصطلاح تک دیفرانسیل را به ایران می آورد. در این نسخه محرک الکتریکی محور جلو می تواند حداکثر توان 221 را تولید کند اسب بخار و در نهایت گشتاور 310 نیوتن متر است و قدرت آن در یک سرعت به چرخ ها می رسد. انرژی مورد نیاز موتور الکتریکی توسط باتری 64.2 کیلووات ساعتی تامین می شود که با هر بار شارژ می تواند مسافتی بین 490 تا 530 کیلومتر را طی کند.

معرفی شاسی بلند برقی کیا; کیا EV5 وارد نمایشگاه مشهد شد
رونمایی از شاسی بلند الکتریکی کیا ؛ کیا EV5 به نمایشگاه مشهد آمد

نوع تعلیق جلو مک فرسون و در پشت سیستم چند پیوندی شتاب 0 تا 100 در این خودرو 8.5 ثانیه برآورد شده است که با توجه به وزن 1870 کیلوگرمی آن بسیار رضایت بخش است.

کابین کیا EV5 و امکانات

در کابین شاهد سبک متفاوت و مدرن کیا هستیم که حس خوبی به راننده و سرنشینان می دهد. پوشش داخلی براق طراحی داخلی را متفاوت می کند و وجود دو صفحه نمایش بزرگ به صورت سیستم چندرسانه ای و خوشه ای حس مدرن و پیشرفته ای را به این خودرو بخشیده است. این خودرو از نظر امکانات راضی کننده به نظر می رسد و دارای امکانات ایمنی و رفاهی از جمله سنسور نور، تکنولوژی LED، سانروف، سنسور نور، دستگیره درهای مخفی، سیستم کنترل پایداری، ورود بدون کلید، سیستم هشدار برخورد به جلو و اضطراری، حرکت در سربالایی است. می توانید سیستم کنترل، کروز کنترل هوشمند، دوربین دنده عقب، استارت از راه دور و غیره را مشاهده کنید.

معرفی شاسی بلند برقی کیا; کیا EV5 وارد نمایشگاه مشهد شد
رونمایی از شاسی بلند الکتریکی کیا ؛ کیا EV5 به نمایشگاه مشهد آمد

شاسی بلند برقی کیا به زودی وارد بازار می شود و در سیستم تامین خودروهای برقی قرار می گیرد. باید دید واکنش بازار به ورود محصولات الکتریکی غیر چینی چه خواهد بود، اما تجربه تقاضا برای محصولات الکتریکی آئودی نشان داد که مشتریان بدون توجه به برقی یا بنزینی بودن خودرو به دنبال خودروهای با کیفیت، اصلی و جذاب غیر چینی هستند. بنابراین ممکن است تقاضای خوبی برای جدیدترین محصول کوشا خودرو در بازار داشته باشیم.

بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو در مشهد از چهارشنبه بیست و هشتم آغاز می شود شهریور ماه کار خود را آغاز کرده و تا شنبه 10 شهریور ادامه خواهد داشت. بازدیدکنندگان از ساعت 16 تا 22 می توانند از این نمایشگاه دیدن کنند. جدیدترین رسانه های خودرویی برای پوشش خبری در این نمایشگاه حضور دارند و سعی در انتشار جدیدترین و جذاب ترین اخبار این رویداد خودرویی دارند.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما