به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، مهران مدیری پس از سال ها فعالیت در عرصه تولید آثار کمدی، در دومین تجربه سینمایی خود به موضوعی ملتهب اجتماعی روی آورد و راوی داستان زن جوانی شد که در مخمصه عجیبی گرفتار شده است.

درام اجتماعی آشوبگرانه شش صبح به کارگردانی مهران مدیری به زودی در تیزر رسمی این فیلم سه شنبه 31 منتشر می شود. خرداد ماه آشکار شد تا مخاطب بتواند حال و هوای کلی آن را بگیرد. فیلم سینمایی «6 صبح» به تهیه کنندگی علی اوجی ساخته شده است. علاوه بر این او با عباس رافعی فیلمنامه را نوشت و کارگردانی نیز بر اساس این طرح فیلمنامه پروژه را نوشت.

سمیرا حسن پور، مهرداد صدیکیان، مونا فرجاد، تینو صالحی، سعید زارعی، روژان ایرجی و خیام وقار کاشانی در ساعت 6 صبح در این فیلم بازی می کنند. مهران مدیری در این فیلم و همچنین پروژه های دیگری که کارگردانی کرد به ایفای نقش پرداخت.

فیلم 6 صبح متقاضی حضور در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر بود که در نهایت از سوی هیات انتخاب رد شد و وارد جشنواره نشد. 6 صبح به کارگردانی مهران مدیری یک درام اجتماعی آشوب زده است که به زودی وارد سینماها می شود.

مهران مدیری در سال ۱۳۹۴ اولین فیلم بلند خود را با عنوان «ساعت ۵ عصر» جلوی دوربین برد. این فیلم در سال 1395 اکران شد و توانست 1.21 میلیون بیننده و فروش 9 میلیارد و 100 میلیون تومانی را در گیشه به دست آورد و در نهایت در رتبه ششم جدول فروش سالانه قرار گرفت. هفت سال پس از ساخت این فیلم، کارگردان فیلم «6 صبح» را ساخت. او این کار را در زمان استراحت انجام داد




اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما