به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، جانی دپ با دریافت جایزه یک عمر دستاورد جشنواره فیلم رم تجلیل می شود. همزمان «مودی – سه روز در لبه جنون» جدی ترین فیلمی که او کارگردانی کرده و 72 ساعت از زندگی آمادئو مودیلیانی هنرمند ایتالیایی را پوشش می دهد، پس از نمایش در سینماهای سراسر ایتالیا در سینماهای سراسر ایتالیا اکران می شود. جشنواره سن سباستین این فیلم قبل از اکران در ایتالیا در بخش غیر رقابتی جشنواره فیلم رم به نمایش در خواهد آمد.

بر اساس این گزارش مهر به گزارش ورایتی، ریکاردو اسکامارسیو بازیگر ایتالیایی در فیلم «مودی» در نقش نقاش و مجسمه ساز معروفی بازی می کند که به خاطر سبک مدرن پیشگام در پرتره ها به شهرت رسید.

آل پاچینو دیگر بازیگر این فیلم است که در نقش یک مجموعه دار بین المللی آثار هنری و موریس گانگنات، آنتونیا دسپلات، استفن گراهام از «ایرلندی»، برونو گوری از «نیلوفر سفید»، رایان مک پارلند و سالی فیلیپس. از سه گانه بریجت جونز. بازیگران دیگر فیلم را می سازند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «مودی» در پاریس در زمان جنگ جهانی اول و طی ۷۲ ساعت پرتلاطم می گذرد. 72 ساعتی که به نقطه عطفی در زندگی این نقاش تبدیل شد و در نهایت شهرت او را به عنوان یک چهره هنری افسانه ای تثبیت کرد.

دپ با “مودی” بار دیگر روی صندلی کارگردانی نشست. در سال 1376 اولین تجربه کارگردانی خود را با فیلم «شجاع» تجربه کرد. دپ سال گذشته برای بازی در فیلم «ژان دو بری» ساخته مایون در جشنواره کن حضور داشت.

نوزدهمین جشنواره فیلم رم از 16 تا 27 اکتبر (25 مهر تا 6 آبان) برگزار می شود.

۵۷۵۷

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما