رشت در زمینه معماری حرف های زیادی برای گفتن دارد که بسیاری از اولین های کشور در رشت پایه گذاری شدند

شهردار رشت در مراسم اختتامیه و ارائه آثار اولین پیش نویس پژوهشی معماران گیلان بر مفید بودن ظرفیت های معماران برای توسعه شهر رشت تاکید کرد و گفت: رشت در این امر حرف های زیادی برای گفتن دارد. رشته.” معماری.

بازتاب آنلاین، رحیم شوقی روز چهارشنبه پیش از ظهر در مراسم اختتامیه و معرفی آثار نخستین پیش نویس چایخانه به مناسبت روز جهانی معماری حضور یافت گفت: شهر رشت بر پشتوانه‌های فرهنگی غنی و ظرفیت‌های خود است. وفور گردشگری همواره مورد توجه بسیاری از گردشگران و مسافران در ایام مختلف سال است.

وی با بیان اینکه همواره به دنبال راهی برای فراهم آوردن فرصتی برای گردهمایی معماران این شهر بوده است، افزود: معماری تلفیقی از هنر و علم است و معمار می تواند ایده های خود را در اجرای شهر بیان کند.

شوقی با تاکید بر اینکه گروه مدیریت شهری در کنار دوستان خواهد بود، تصریح کرد: طرح ایرادات و مشکلات، ارائه ایده ها و پیشنهادات بدیع و خلاقانه و حل مشکلات و مشکلات شهر رشت از طریق معماران می تواند کمک زیادی به ما کند، لذا در این مسیر استقبال خواهیم کرد. ایده ها و پیشنهادات کارشناسی برای حل مشکلات و چالش های مدیریت شهری.

شهردار رشت با اشاره به اینکه بسیاری از اولین های کشوری در این شهر رخ داده است، افزود: در حوزه معماری می توانیم حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم و به شهرهایی مانند اصفهان و یزد نزدیک باشیم چرا که از نظر با نیروی انسانی، متخصصان، هنرمندان و معماران می‌توانیم با این شهرها رقابت کنیم.

شهردار رشت در خصوص راه اندازی چایخانه در رشت افزود: این طرح بزرگ امام رضایی برای تقویت بیشتر دل ها و ارادت معنوی مردم به امام رئوف و گذراندن اوقات فراغت خانواده ها به ویژه جوانان اجرا شد. و چایخانه ها به پایگاه فرهنگی تبدیل شده است

وی بر استفاده از مهارت های علمی و فنی نخبگان، دانشگاهیان و معماران تاکید کرد و گفت: در صورت ارتباط با دانشگاهیان و نخبگان با توجه به امکان حوزه پژوهشی در شورای اسلامی شهر و شهرداری رشت امکان پذیر است. مهارت‌های فنی علمی و کاربردی آن‌ها نیز در این زمینه بهره‌مند شد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما