اخبار روز سینما

رتبه کنکور زیر 100 بازیگر معروف


طبق اخبار شما: برخی از افراد موفق می شوند در کنکور نمرات بسیار خوبی کسب کنند تا بتوانند در رشته ای که دوست دارند و در دانشگاه ادامه تحصیل دهند.

سلبریتی ها از جمله افرادی هستند که به نتایجی دست یافته اند که برخی از آنها خیره کننده و حتی تک رقمی هستند.

ساعد سهیلی و مقام هشتم

سهیلی فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه آزاد است. با وجود اینکه ساعد سهیلی از دانشگاه انصراف داد و به سربازی رفت، اما دانشگاه آزاد در رشته گرافیک رتبه هشتم را دارد.

افسانه آنارشی کمالی و درجه 2 کنکور

این بازیگر لیسانس زیست شناسی خود را از دانشگاه شهید بهشتی گرفت و در سال 1369 در مقطع کارشناسی ارشد فیزیولوژی پزشکی دانشگاه تربیت مدرس پذیرفته شد و با توجه به علاقه ای که به بازیگری داشت، پس از پایان تحصیلات و دانشگاه در کلاس های بازیگری شرکت کرد. رفت و وارد دنیای هنر شد. جالب است بدانید که او در سال 1373 توسط همایون اسعدیان برای بازی در فیلم یک روز پس از تست بازیگری انتخاب شد.

زیبا کرمعلی و رتبه 8 کنکور

این بازیگر جوان دیپلم خود را در رشته ریاضی و فیزیک با معدل 18.95 دریافت کرد. کرمعلی قبل از دانشگاه شاخه خود را عوض کرد و به هنرستان رفت. این بازیگر رتبه هشتم کنکور سراسری رشته هنر را کسب کرد و در رشته سینمای دانشگاه هنر تهران پذیرفته شد و با معدل 19.75 فارغ التحصیل شد.

محمدرضا گلزار رتبه 5 کنکور را کسب کرد

یکی یکی دیگر از بازیگران ایرانی که اخیراً ازدواجش سر و صدای زیادی در فضای مجازی به پا کرده است، محمدرضا گلزار است. این هنرمند کشورمان دیپلم خود را در رشته ریاضی و فیزیک گرفت اما تغییر رشته داد و در رشته تجربی در کنکور شرکت کرد. علیخانی که مهمان احسان علیخانی در برنامه ماه عسل بود، درباره رتبه کنکور گفت: در کنکور سراسری پنجم شدم، سه سال ریاضی خواندم، سپس به حوزه آزمایشی رفتم و در زبان عربی 100 امتیاز گرفتم. و تحصیل در کنکور و به همین دلیل شروع به تدریس در مدارس کنکور کردم.” گلزار در رشته مهندسی مکانیک سیالات رتبه 5 را کسب کرد. جالب است بدانید احسان علیخانی که میزبان او در این برنامه بود رتبه زیر 1000 کنکور را کسب کرد. آزمون و در سال 1379 با کسب 770 امتیاز در رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران پذیرفته شد.

الناز شاکردوست رتبه یازدهم کنکور را کسب کرد

“الناز شاکردوست” یکی او یکی دیگر از نام هایی است که در کنکور رتبه های بالایی کسب کرده است. این بازیگر کشورمان دیپلم ریاضی فیزیک خود را با معدل 23/19 دریافت کرد و در کنکور هنر دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران و در رشته تئاتر با رتبه ممتاز پذیرفته شد. 11. شاکردوست علاوه بر بازیگری در زمینه عکاسی و طراحی لباس نیز فعالیت دارد.

شهاب حسینی رتبه 85 کنکور را کسب کرد

این هنرمند کشورمان دیپلم خود را در رشته علوم انسانی گرفت و در سال 70 در کنکور سراسری روانشناسی پذیرفته شد اما بنا به دلایلی انصراف داد و چهار سال بعد دوباره در کنکور هنر شرکت کرد و مدرک گرفت. او با رتبه 85 در رشته بازیگری در دانشگاه آزاد پذیرفته شد اما دیگر به دانشگاه نرفت. شهاب حسینی درباره کسب این رتبه گفت: حافظه خوبی داشتم و خواندن دروسی که نیاز به حفظ داشت برایم آسان بود. با اینکه خیلی مفید بود و میدونستم روی کدوم دروس بیشتر تمرکز کنم ولی روزی 4-5 ساعت بیشتر مطالعه نمیکردم. بعد از امتحان مثل همه داوطلبان رفتم و روزنامه خریدم. من زیاد نگران نبودم چون از روز امتحان تا روز اعلام نتایج به این فکر نمی کردم که قبول شوم یا نه. هیجان و اشتیاق خانواده ام بیشتر از من بود.»


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا