اخبار روز سینما

رتبه کنکور این سه بازیگر سرشناس ایرانی

گلزار در رشته مهندسی مکانیک سیالات رتبه 5 را کسب کرد. جالب است بدانید احسان علیخانی که در این برنامه میزبان او بود، رتبه زیر 1000 کنکور را کسب کرد و با 770 امتیاز در رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران در سال 1379 پذیرفته شد.

به گزارش پی ام آپ به نقل از سایت طلا، یکی محمدرضا گلزار یکی از سرشناس ترین بازیگران ایرانی است که ازدواجش اخیرا در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرده است. او همچنین کار خوانندگی خود را آغاز کرد یکی او جزو پردرآمدترین بازیگران است.

محمدرضا گلزار، شماره 5 برای کنکو

او در فیلم های پرفروش ایرانی چون گلزار، سلام بمبئی، آینه باغ، رحمان 1400 بازی کرد. یکی یکی از محبوب ترین و جذاب ترین برنامه ها بود. این هنرمند کشورمان دیپلم خود را در رشته ریاضی و فیزیک گرفت اما تغییر رشته داد و در رشته تجربی در کنکور شرکت کرد.

وی که مهمان احسان علیخانی در برنامه ماه عسل بود، درباره رتبه کنکور گفت: در کنکور سراسری پنجم شدم، سه سال ریاضی خواندم، سپس به حوزه آزمایشی رفتم و در کنکور 100 امتیاز گرفتم. کنکور در عربی و آموزش و پرورش و به همین دلیل شروع به تدریس در مدارس کنکور کردم که رفتم.

گلزار در رشته مهندسی مکانیک سیالات رتبه 5 را کسب کرد. جالب است بدانید احسان علیخانی که در این برنامه میزبان او بود، رتبه زیر 1000 کنکور را کسب کرد و با 770 امتیاز در رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران در سال 1379 پذیرفته شد.

الناز شاکردوست رتبه یازدهم کنکور را کسب کرد

الناز شاکردوست یکی او یکی دیگر از نام هایی است که در کنکور رتبه های بالایی کسب کرده است. وی متولد 1363 است و در رشته تئاتر و بازیگری در دانشکده معماری دانشگاه تهران تحصیل کرده است. شاکردوست در سال 1385 برای بازی در فیلم «بد در الافزار میخد» نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر شد و برای بازی در فیلم «مبارک» برنده جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره حافظ شد. شاکردوست در سال ۱۳۷۶ برای بازی در فیلم شب ماه کامل برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن شد.

این بازیگر کشورمان دیپلم ریاضی و فیزیک خود را با معدل 23/19 دریافت کرد و در کنکور هنر دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران و در رشته تئاتر با رتبه ممتاز پذیرفته شد. 11. شاکردوست علاوه بر بازیگری در زمینه عکاسی و طراحی لباس نیز فعالیت دارد.

شهاب حسینی رتبه 85 کنکور را کسب کرد

افتخارات شهاب حسینی یکی نه دو. او در سال 1366 برای بازی در فیلم «سوپراستار» سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد و در سال 1390 برای بازی در فیلم خرس نقره ای در ترکیب جشنواره بین المللی فیلم برلین حضور داشت. او برای بازی در فیلم های «جدایی نادر از سیمین» و «فروشنده» در سال 2016 برنده جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم کن شد.

این هنرمند کشورمان دیپلم خود را در رشته علوم انسانی گرفت و در سال 70 در کنکور سراسری روانشناسی پذیرفته شد اما به دلایلی انصراف داد و چهار سال بعد در کنکور هنر شرکت کرد. او با رتبه 85 در رشته بازیگری مجددا در دانشگاه آزاد پذیرفته شد و دیگر به دانشگاه نرفت. شهاب حسینی درباره کسب این رتبه گفت: حافظه خوبی داشتم و خواندن دروسی که نیاز به حفظ داشت برایم آسان بود.

با اینکه خیلی مفید بود و میدونستم روی کدوم دروس بیشتر تمرکز کنم ولی روزی 4-5 ساعت بیشتر مطالعه نمیکردم. بعد از امتحان مثل همه داوطلبان رفتم و روزنامه خریدم. من زیاد نگران نبودم چون از روز امتحان تا روز اعلام نتایج به این فکر نمی کردم که قبول شوم یا نه. هیجان و اشتیاق خانواده ام بیشتر از من بود.»

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا