سرگرمی

رتبه عجیب کنکور این 3 بازیگر مشهور ایرانی!+ تصویر

به گزارش وب سایت طلا، یکی محمدرضا گلزار یکی از سرشناس ترین بازیگران ایرانی است که اخیراً ازدواج او سر و صدای زیادی در فضای مجازی به پا کرده است. از او که خوانندگی را نیز آغاز کرده است، به عنوان یکی از او در میان پردرآمدترین بازیگران نام برده می شود.

محمدرضا گلزار رتبه 5 کنکور

گلزار در چند فیلم پرفروش ایرانی از جمله سلام بمبئی، آینه باغ، رحمان 1400 و… ظاهر شد. یکی یکی از محبوب ترین و جذاب ترین برنامه ها بود. این هنرمند کشورمان در رشته ریاضی و فیزیک دیپلم خود را گرفت اما تغییر رشته داد و در رشته تجربی در کنکور شرکت کرد.

وی که در برنامه ماه عسل مهمان احسان علیخانی شده بود، درباره رتبه کنکور خود گفت: در کنکور سراسری پنجم شدم، سه سال ریاضی خواندم و سپس به رشته تجربی رفتم، در کنکور. ، در عربی و آموزش 100 درصد گرفتم و به همین دلیل برای تدریس در مدارس کنکور رفتم.

گلزار در رشته مهندسی مکانیک سیالات رتبه 5 را کسب کرد. جالب است بدانید احسان علیخانی که در این برنامه میزبان او بود، در کنکور رتبه های زیر 1000 قرار گرفت و در سال 1379 با رتبه 770 در رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران پذیرفته شد.

الناز شاکردوست رتبه یازدهم کنکور

رتبه عجیب کنکور این 3 بازیگر مشهور ایرانی!+ تصویر

الناز شاکردوست یکی او یکی دیگر از چهره هایی است که در کنکور رتبه بالایی کسب کرده است. وی متولد 1363 است و در دانشکده معماری دانشگاه تهران در رشته تئاتر تحصیل کرده و بازیگری کرده است. شاکردوست در سال 1385 برای بازی در فیلم «بد در الافزار میخد» نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر شد و برای بازی در فیلم «مبارک» برنده جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره حافظ شد. شاکردوست در سال ۱۳۷۶ برای بازی در شبی که ماه کامل شد برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

این بازیگر کشورمان دیپلم خود را با معدل 23/19 در رشته ریاضی فیزیک دریافت کرد و در کنکور هنر و در رشته تئاتر دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران با رتبه قبول شد. 11. شاکردوست علاوه بر بازیگری در زمینه عکاسی و طراحی لباس نیز فعالیت دارد.

شهاب حسینی رتبه 85 کنکور

رتبه عجیب کنکور این 3 بازیگر مشهور ایرانی!+ تصویرافتخارات شهاب حسینی یکی نه دو. وی در سال ۱۳۶۶ برای بازی در فیلم «سوپراستار»، خرس نقره‌ای به عنوان یکی از بازیگران جشنواره بین‌المللی فیلم برلین در سال ۲۰۱۱، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را برای بازی در این فیلم دریافت کرد. «جدایی نادر از سیمین» و در سال ۲۰۱۶ برای بازی در فیلم «فروشنده» برنده جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره کن شد.

این هنرمند کشورمان دیپلم خود را در رشته علوم انسانی گرفت و در سال 70 در کنکور سراسری در رشته روانشناسی پذیرفته شد اما به دلایلی انصراف داد و چهار سال بعد در کنکور هنر شرکت کرد. مجددا در دانشگاه آزاد با رتبه 85 در رشته بازیگری پذیرفته شد. او دیگر به دانشگاه نرفت. شهاب حسینی درباره کسب این رتبه گفت: حافظه ام خوب بود و خواندن درس هایی که نیاز به حفظ داشت برایم آسان بود.

روزی 4-5 ساعت بیشتر مطالعه نمی کردم، البته کاملا مفید بود و می دانستم روی چه درسی بیشتر تاکید کنم. بعد از امتحان مثل همه داوطلبان رفتم و روزنامه خریدم. چون از روز امتحان تا روز اعلام نتایج به این فکر نمی کردم که قبول بشم یا نه، خیلی هم مضطرب نبودم. “هیجان و اشتیاق خانواده ام بیشتر از من بود.”

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا