به گزارش بازتاب آنلاین مسعود پزشکیان وی در پیام تسلیت درگذشت استاد محمود حکیمی اظهار داشت: این خادم فرهنگ عاشورایی تمام عمر خود را وقف انجام فعالیت های مختلف فرهنگی با اخلاص و ایثار فراوان کرد و آثار علمی ارزشمندی در زمینه تاریخ و معارف اسلام به رشته تحریر درآورد. اهل بیت (ع) و ادبیات معاصر انقلاب کرد و نام و یاد خود را برای همیشه در تاریخ فرهنگی و ادبی این مرز و بوم به یادگار گذاشت.

به گزارش ایسنا، متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
ما از آن خدا هستیم و به سوی او باز خواهیم گشت

درگذشت نویسنده و پژوهشگر مهم عرصه تاریخ و ادبیات انقلاب و چهره ماندگار تعلیم و تربیت کشورمان، استاد محمود حکیمی، تأثیری بر جای گذاشت.

این خادم فرهنگ عاشورایی تمام عمر خود را وقف انجام فعالیت های متعدد فرهنگی با اخلاص و ایثار فراوان کرد و آثار علمی ارزشمندی در زمینه تاریخ اسلام تألیف کرد و به تبیین معارف اهل بیت علیهم السلام معاصر و معاصر پرداخت. ادبیات انقلابی و نام و یاد او در تاریخ فرهنگی. و مدنیت این مرز و بوم تا ابد باقی خواهد ماند.

اینجانب این ضایعه را به دوستان اهل قلم و اندیشه و همه عاشقان و بویژه خانواده محترم آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم. .

مسعود پزشکیان
رئیس جمهوری اسلامی ایران”

27219

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما