به گزارش پی ام آپ به نقل از همشهری آنلاین، در ماه های اخیر کنسرت های خوانندگان مقیم کشورمان در شهرهای مختلف کانادا به دلیل سنگ اندازی های گروه های دولتی در زمینه مهاجرت با مشکلات عدیده ای مواجه شده است. چیز این وضعیت باعث شد تا اکثر کنسرت ها لغو شود و یا در بلیت فروشی با مشکل مواجه شود.

شرایطی که در ماه های گذشته برای همایون شجریان، بابک جهانبخش، مجید رضوی و بسیاری از هنرمندان دیگر به وجود آمده، باعث شده تا در برگزاری کنسرت ها با مشکلات زیادی مواجه شوند. جاده ای که به تازگی برای کنسرت شیروان خسروی، زانیار خسروی و مازیار لشنی (ایهام) باز شده بود با انتشار پست هایی مشترک به این اتفاق واکنش نشان داد.

سیروان خسروی در آخرین مقاله خود نوشت: متاسفانه با وجود استقبال گرم و فروش تمامی 6000 بلیت کنسرت های ونکوور و تورنتو در کمتر از 24 ساعت، برخی از ویزای آنها به دلیل عدم همکاری اداره مهاجرت کانادا متوقف شد. اعضای گروه آزاد نشدند.

برای تحقق این تور، برنامه ریزی بسیار دقیقی بر اساس ماه ها تمرین فشرده با نوازندگان و حضور یک تیم فنی بین المللی انجام شد.

از آنجایی که اجرای این کنسرت با استانداردهای مورد نظر ما بدون نوازندگان دائمی گروه امکان پذیر نیست، در صورت عدم صدور روادید برای کل گروه تا چند روز آینده، باید برخلاف میل خود کنسرت را لغو کنیم. در 31 اوت (10 شهریور) و 6 سپتامبر (20 شهریور) خواهد بود

بر اساس این گزارش، هیچ پاسخی از سوی دولت کانادا در زمینه مهاجرت داده نشده است و هنوز مشخص نیست که مشکل این 3 خواننده در روزهای آینده حل خواهد شد یا خیر.

کنسرت کانادایی این دو خواننده پاپ لغو شده است

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما