اخبار روز

در مورد بیماری چند تن از هواداران تراکتورسازی پس از شکست سنگین تیمشان یا فوت یکی از هواداران مورد بحث بود

تراکتورسازی در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) با نتیجه پرقدرت 4 بر یک مغلوب ذوب آهن شد. پس از پایان بازی اخباری مبنی بر فوت این هوادار تراکتورسازی در فضای مجازی دست به دست شد اما اورژانس آذربایجان شرقی این خبر را تکذیب کرد.

سخنگوی مرکز پزشکی آذربایجان شرقی گفت: خبر درگذشت هوادار تراکتورسازی پس از بازی با ذوب آهن کذب است.

به گزارش ایسنا؛ تراکتورسازی در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) با نتیجه پرقدرت 4 بر یک مغلوب ذوب آهن شد. پس از پایان بازی اخباری مبنی بر درگذشت هوادار تراکتورسازی در فضای مجازی دست به دست شد اما اورژانس آذربایجان شرقی این خبر را تکذیب کرد.

در این بازی چند نفر از تماشاگران تراکتورسازی به دلیل ناراحتی شدید دچار بیماری شدند یکی به دلیل وخامت حالش با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

پس از پایان بازی خبری مبنی بر فوت یکی از هواداران تراکتورسازی در فضای مجازی دست به دست شد و وحید شادنیا در گفت وگو با ایسنا درباره این شایعه گفت: طبق گزارش های دریافتی به جز یک تماشاگر به دلیل وضعیت بد جسمانی همه تماشاگران به بیمارستان امام منتقل شدند. ، رضا (ع) به تبریز منتقل شد، باقیمانده تماشاگران بیمار این بازی به صورت سرپایی در ورزشگاه مداوا شدند.

وی شایعه فوت یکی از هواداران را تکذیب کرد و گفت: تنها فردی که به بیمارستان منتقل شد فردی 45 ساله است که به دلیل هیجان مسابقه از هوش رفته و هم اکنون در بیمارستان امام رضا تبریز در حال مداوا است. جای نگرانی نیست

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا