۱۴۲۹۶۹۵


۲۱ خرداد ۱۴۰۳ ۰۷:۰۶


چی بپوشیم: مجموعه آخر شب یکی از جدیدترین ساخته های آیدا پناهنده است. او در به تصویر کشیدن دنیای زنان با شخصیت های متفاوت و زندگی رنگارنگ بسیار موفق بوده است. فضا و فضایی که پناهنده در آثارش ارائه می دهد، عموم را به راهرویی می کشاند که نگاهی خاص و منحصر به فرد به بخش مهمی از داستان زندگی یک زن با همه پیچ و خم هایش معطوف می شود. با این حال، تا پایان شب، دیگر نشان دهنده دنیایی کاملاً زنانه نیست. در این سریال پرطرفدار که در قسمت های اول توانسته نظر خیلی ها را به خود جلب کند، درباره تعریف شرایط خاصی در زندگی یک زوج عادی است که بسیار پخته و با جزئیات بازنمایی می شود. به نام اشاعه این اثر جذاب نگاهی داریم به سبک شخصیت زن هدی زین العابدین در این مجموعه. با ما بمان.

منظم و نماینده یک شخصیت کنترل کننده؛ اجباری یا اختیاری؟

هدی در این سریال نقش زنی را بازی می کند که با وجود رابطه عاشقانه پرشور با همسرش به پایان راه رسیده است. او دیگر ماندن در زندگی مشترک را دوست ندارد و راه نجات را طلاق می بیند که او را از سنگینی مسئولیت های رنگارنگش رها می کند. همسرش که اختلاف سنی قابل توجهی دارد، مردی آرام و هنرمند، اما بی مسئولیت و غرق در دنیای خودش است. پارسا پیروزفر که همیشه بهترین حضور صحنه ای خود را دارد به خوبی احساسات متفاوت این مرد را به تصویر کشیده است. اگرچه او شخصیت و چهره ای جذاب دارد، اما عدم حضور موثر او در پیشبرد زندگی زناشویی، همسرش را به مرز ترک زندگی می رساند. زین العابدین نیز در بیان ویژگی های یک زن مسئولیت پذیر که باید همه چیز را در این زندگی کنترل کند بسیار خوش درخشیده است. او شخصیت منظمی دارد که دائماً همه چیز را در این زندگی کنترل می کند. شاید اجباری بوده و در نتیجه جلوه ای از این خصوصیات را در سبک و سیاق او می بینیم. لباس‌هایش همیشه آراسته، رنگ‌هایی با طیف ثابت دارند و خطوط عمودی و ساختار منظم بستن روسری روی سرش در صحنه‌های خانه‌نشینی، مؤید همان نظم و انضباط درونی است که می‌خواهد در او بگستراند. محیط خانه. .

بی عاطفه در حد تکمیل کار؛ خسته یا بی انگیزه؟

زیباترین لباس های طلاق گرفته ایرانی اینجوری

زین العابدین در صحنه هایی که بیرون از خانه ظاهر می شود، استایلی آراسته دارد. استایل و ظاهر او همیشه آراسته است و مانتوها و مانتوهایی می پوشد که برش دقیقی دارند و او را چهارشانه نشان می دهند. او منظم است. از ظاهری منظم بهره می‌برد و رنگ‌های خاکستری و شرابی بی‌روح به سبک آن سروصدا می‌کنند. چهره زیبا و آراستگی استایل نشان می دهد که او میل مرده ای برای ابراز جذابیت دارد. در واقع، اگر بخواهید، توانایی های زیادی برای زیباتر شدن و خودنمایی دارید، اما آیا خسته شده اید؟ آیا شما بی انگیزه هستید؟ با این حال، تأثیر نهایی استایل او نشان می دهد که او تمایلی به جذابیت بیشتر ندارد. له شدن زیر بار مسئولیت های سنگینی که جامعه و همسرش از یک سو به او تحمیل کرده اند (و البته داوطلب دقیقی برای انجام آن هاست) باعث شده مقوله نگاه ها در اولویت های میانی زندگی قرار گیرد. . .

عدم وجود رنگ در پالت رنگی سبک؛ ناراحتی یا ناامیدی؟

زیباترین لباس های طلاق گرفته ایرانی اینجوری

زین العابدین سال هاست در چندین فیلم ظاهر شده است. او کار خود را از صدا و سیما آغاز کرد و به حق با وسواس و دقتی که از خود نشان داده است توانسته تصمیمات خوب و مطلوبی را در کارنامه خود بگیرد. حالا به نظر می رسد که بازی او به بلوغ بیشتری رسیده است. به طوری که در کنار پیروسفر قدیمی و همیشه درخشان ظاهر خوبی داشته باشد و با آن مطابقت داشته باشد. هدی در این سریال رنگ را فراموش کرده است. در واقع شخصیتی که او بازی می کند از رنگ های متمایز یا طراوت در تیپ خود استفاده نمی کند. او دلش شکسته و البته بسیار ناامید است. ناگفته هایی که حاصل تحمل 10 سال فشارهای مختلف زندگی زناشویی است، امید شما را ناامید کرده و این موضوع را در ظاهرتان نمایان کرده است. رنگ هایی که در لباس های این بازیگر می بینیم همگی خنثی، کسل کننده و بی روح هستند.

تلاش برای تغییر؛ ناامید یا رقت انگیز؟

در قسمت سوم این سریال در پایان شب در سکانسی شاهد بازگشت هدی زین العابدین به خانه همسرش هستیم. ماهی یا هدی با تیپی کاملا متفاوت از آنچه تاکنون دیده ایم، درب خانه بهنام یا همان پارسا پیروزفر ظاهر می شود. به حال خودش آمده است. او یک کت سفید و شلوار گشاد و خوش فرم می پوشد که کاملاً متناسب با کت او انتخاب شده است. شال رنگی بر سر دارد و موهایش بافته شده است. با آرایشی زیبا و مناسب از صورت خود مراقبت کنید و زیباتر از همیشه به نظر برسید. در واقع گویی به دنبال راهی برای فریاد زدن سال های سرکوب گذشته است. او عمداً می خواهد با این سبک تغییر یافته به همسر سابقش چیزی بگوید. و البته این ناگفته ها را در یک گفتگوی دعواگونه در سکانس ورودی خانه بهنام فاش می کند. با وجود اینکه با ماهرخ (نام شخصیت زین العابدین در سریال) زیباتر از همیشه آشنا می شویم، اما دل مخاطب برای ماهی می سوزد. این شادی به هیچ وجه با حالت روحی شاد بیان نمی شود. رنگ های به کار رفته در لباس او و تمام لطافت صورتش او را به عروسکی غمگین تبدیل کرده است که می خواهد با تغییر استایل و طعنه حرف هایش را منتقل کند.

زیباترین لباس های طلاق گرفته ایرانی اینجوری

در پایان

در نهایت سریال خوبی است. او حداقل تا به حال توانسته حرف هایش را با ظرافت و دقت فراوان به گوش مردم برساند. باید ببینیم بعد از داستانی که از ابتدا بسیار ملموس و جذاب بود و می دانست چطور بیننده اش را جذب کند، چه اتفاقی می افتد. The Refugee کارگردان خوبی است و در توصیف دنیای عمیق و درونی شخصیت ها عالی است. بازی فوق العاده خوب بازیگران در بازی هایشان نیز توانایی بازیگری آنها را نشان می دهد. طراحی لباس و استایل بازیگران و گریم آنها در این سریال به تقویت تعریف نقاط مختلف داستان کمک کرده است. نظر شما در مورد سبک شخصیت زن سریال چیست؟ به نظر شما کارگردان چگونه توانسته از لباس و سبک استفاده کند تا شخصیت را به بهترین شکل بیان کند؟ اگر هنوز این سریال را ندیده اید، پیشنهاد می کنیم به آن سر بزنید؛ شما پشیمان نخواهید شد.


فرش بهشتی_اف بیشتر




برای دسترسی سریع به آخرین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان بهترین اپلیکیشن را نصب کنید.






ایمپلنت، ارتودنسی و کامپوزیت دندان.

همراه با تضمین و تضمین کیفیت.

پرداخت اقساطی توسط متخصص مجرب.

ایمپلنت با گارانتی 15 ساله 9.5 میلیون تومان






منبع:برترینها

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما