صفر تا صد وام ماشین فرسوده و صفر

بهترین چیز: در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا امکان خرید موتور سیکلت با وام 200 میلیون تومانی فراهم شد. فروشگاه اینترنتی دیجی کالا به مشتریان خود وام موتور سیکلت را با نرخ سود مصوب بانک ارائه می دهد.

فروش موتور سیکلت در دیجی کالا با استقبال مشتریان مواجه شده است و دیجی کالا با ارائه وام 200 میلیون تومانی به مشتریان خود سعی در افزایش قدرت خرید مردم برای خرید این نوع حمل و نقل داشته است. ارسال موتور سیکلت برای مشتریان رایگان است و مشتریان می توانند پس از مقایسه انواع موتور سیکلت در دیجی کالا بهترین گزینه را برای خود خریداری کنند.

بازپرداخت وام به دو صورت یک ساله (12 ماهه) یا 18 ماهه امکان پذیر است. در حالی که بازپرداخت وام مشابه سایر معاملات آنلاین و حضوری با نرخ سود حدود 45 درصد محاسبه می شود، نرخ سود وام دیجی کالا دقیقا مطابق با مصوبات بانکی کشور است.

دیجی کالا هر سه ماه یک بار یک چک از مشتریان دریافت می کند و در واقع مشتریان چهار چک برای وام یک ساله و شش فقره برای وام ۱۸ ماهه ارائه می کنند. مبالغ وام مشتری از طریق چک منتقل می شود و کاربر نگران بازپرداخت وام نیست.

به گزارش دیجی کالا، صدور سند موتورسیکلت یک تا دو ماه (30 تا 60 روز) به طول می انجامد، البته باید گفت که سند موتورسیکلت از ابتدا به نام مشتری خواهد بود، اما سند گرو گذاشته نمی شود. .

دیجی کالا با ارائه انواع موتورسیکلت در فروشگاه اینترنتی خود، ارزیابی هر یک از این محصولات را در صفحه فروش خود با محتوای دقیق و کامل برای علاقه مندان به خرید این وسیله آسان کرده است. لازم به ذکر است که سایر لوازم جانبی مرتبط با موتورسیکلت نیز در دیجی کالا به فروش می رسد و کاربران می توانند لوازم مورد نیاز خود را از این فروشگاه اینترنتی تهیه کنند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما