به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از مهرمسعود بیات منش سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با اشاره به پروژه های نهضت ملی مسکن اظهار داشت: این پروژه را با نهایت توان انجام خواهیم داد. امکان پذیر است و آن را در برنامه هفتم برای توسعه بخش املاک و مستغلات اجرا خواهیم کرد.”

بیات منش با اشاره به تعهدات دولت در زمینه مسکن تاکید کرد: دولت و وزارت راه و شهرسازی با قوت و توان بیشتری به آنچه وعده داده شده سرعت می بخشند. اکنون در حوزه مسکن اجتماعی که مورد توجه دولت است و در قانون به آن اشاره شده است، اولویت پایین‌ترین دهک‌ها و کارگران است.

وی افزود: از ابتدای نهضت ملی مسکن تا کنون حدود 800 هزار واحد در حوزه مسکن حمایتی وجود دارد که 20 هزار واحد آن تکمیل شده و بین 370 تا 380 واحد مسکونی با بانک ها قرارداد بسته شده است و مابقی باید تامین مالی شود. توسط بانک ها

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با اشاره به پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن گفت: میانگین پیشرفت این پروژه ها حدود 20 درصد است و در سال چهاردهم دولت چهاردهم و در دو سال اول پیشرفت پروژه ها افزایش می یابد و قراردادها تکمیل و تحویل مردم می شود.

سرپرست وزارت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: میانگین پیشرفت پروژه های نهضت ملی حدود 20 درصد است و پیشرفت پروژه ها در دو سال اول دولت چهاردهم افزایش می یابد.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما