به گزارش بازتاب آنلاین،یکی در روزها خرداد امسال به پلیس شهرستان دیواندره استان کردستان خبر رسید که یک زن بر اثر ضربات چاقو کشته شده است.

همشهری در پیامی نوشت: جسد این زن سالخورده که در خانه خود به تنهایی زندگی می کرد توسط فرزندانش پیدا شد. ماموران با حضور در محل کشف جسد با انجام تحقیقات در محل مشخص کردند که این زن تنها قربانی این سرقت مرگبار بوده است. تمامی طلاهای این زن به سرقت رفته و در تحقیقات انجام شده مشخص شد که سرقت توسط یکی از آشنایان انجام شده است زیرا هیچ گونه آسیبی به در و پنجره آن مشاهده نشده است.

در مرحله بعد بازپرسان به تحقیق از همسایه ها پرداختند و مشخص شد آخرین نفری که در منزل مقتول مهمان بوده یکی از بستگان دور زن بوده است. یکی از بستگان نزدیک مقتول مهدی نام داشت و زمانی که ماموران برای دستگیری وی وارد عمل شدند متوجه شدند وی شبانه از کردستان متواری شده است.

این برای تایید فرضیه قتل او کافی بود. در این شرایط تحقیقات با دستگیری مظنون اصلی پرونده آغاز شد تا اینکه در تحقیقات بازپرس مشخص شد وی به پایتخت متواری شده است. یکی او مخفیانه در محله های تهران زندگی می کند. همین نکته کافی بود تا متهم دیروز در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شود. وی در بازجویی به قتل زن تنها اعتراف کرد و انگیزه خود را سرقت طلاهای او دانست.

وی گفت: در حین رانندگی به سمت منزل مقتول، نور طلاهایش مرا وسوسه کرد که به بهانه دیدن زنی تنها، به خانه او دست بزنم و به خاطر او جانش را بگیرم. طلا دزدیده بود

پرونده این جنایت برای سیر مراحل بیشتر به دادسرای عمومی کردستان ارجاع شده است.

233217

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما