بازتاب آنلاین پس از پخش آخرین قسمت های برنامه «خندوانه» در تابستان 1401، مدتی از برنامه سازی و فیلمسازی فاصله گرفت تا اینکه پاییز امسال با انتشار «زودپاز» بار دیگر مورد توجه قرار گرفت. حالا در جدیدترین اخبار، از ساخت نمایشی به نام «کارناوال» که قرار است جوان برای سینمای خانگی بسازد، صحبت شده است. او اخیرا در گفت وگویی با رادیو شو از جزییات «کارناوال» صحبت کرده و گفته است که این برنامه یک رویداد ویژه در محدوده «تلنت شو» است.

به گزارش بازتاب آنلاین، بازتاب آنلاین در تازه ترین گفت و گوی خود از جزییات نمایش جدیدی که در دست ساخت دارد صحبت کرد. «کارناوال» نام این برنامه است که به زودی روی آنتن می رود یکی در پلتفرم های شبکه تئاتر منتشر خواهد شد.

سازندگان و ساختار برنامه | بازتاب آنلاین محمد شریفی را به عنوان تهیه کننده برنامه «کارناوال» منصوب کرد. شریفی تهیه کنندگی نمایش «اسکار» مهران مدیری را نیز بر عهده داشت. بر اساس گفته های یانگ در مورد ساختار نمایش، به نظر می رسد که گروه بزرگی از کارشناسان پشت کارناوال حضور داشته باشند. وی درباره فرمت مسابقه این برنامه نیز گفت: 16 هنرمند به این برنامه دعوت شده اند و از آنها خواسته شده تا تیمی را با دغدغه ها، موضوعات و توانایی های خود تشکیل دهند، تمرین کنند و برای حضور در صحنه «کارناوال» آماده شوند و آثار خود را ارائه کنند. عملکرد برای رقابت.” وی در ادامه درباره نحوه امتیاز دهی افزود: در هر قسمت 2 گروه با هم رقابت می کنند و علاوه بر اجرای خود، کنفرانس و گفتگو با مخاطبان نیز دارند، یعنی مانند همایش های جشنواره ها با مخاطبان صحبت می کنند و آنها را اجرا می کنند. یک بار دیگر به یک رای دهید.” این بخش نیز بسیار مهم است که می تواند امتیاز را بالا یا پایین بیاورد.»

بازتاب آنلاین دو سال پس از پایان «خندوانه» با رئالیتی شو «کارناوال» به عرصه برنامه سازی بازمی گردد.

مخاطب | قاعدتاً در نمایش هایی مثل «خندوانه» و «دورهمی» مخاطب عنصر جدایی ناپذیری است. بازتاب آنلاین در سخنان خود به حضور فعال مردمی در کارناوال نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در استودیو 500 بیننده به این شرکت کنندگان رای می دهند که این برنامه شبیه مسابقات استعدادیابی و استعدادیابی است که به پیشنهاد کار اما تفاوت این است که این بار گروه های شرکت کننده حرفه ای هستند و قضاوتی به معنای کارشناسان وجود ندارد، بلکه 500 تماشاگر به این گروه ها رای می دهند.

خالق
بازتاب آنلاین معتقد است تیم مدیریت تلویزیون نه با او و نه با افرادی مانند مهران مدیری همکاری می کند.

موقعیت خنده دار | بسیاری از طرفداران و بینندگان «خندوانه» همچنان منتظر تولید فصل جدید این برنامه و ادامه آن هستند. این جوان در پایان صحبت های خود درباره فضای تلویزیون و شرایطی که برای ساخت «خندوانه» وجود دارد، گفت: «سازمان تمایل داشت و ظاهر (عاقبت ها) نشان می دهد که میل وجود داشته است. اما باطنش را نمی دانم. با این حال، تیم مدیریتی که اخیراً مشغول به کار هستند، فکر نمی‌کنم چندان علاقه‌ای به همکاری با ما نداشته باشند.» وی در پایان درباره دلیل اصلی حذف افرادی مانند خودش، مهران مدیری و دیگر چهره‌های مطرح تلویزیونی از تلویزیون توضیح داد: تیم جدیدی که هنوز کار می‌کند، فعلاً می‌خواهد ساختار تلویزیون را کند کند، که نظر آنها این است که برنامه‌های بسیار جذاب و موفقی بدون سلبریتی ساخته می‌شود.»

رئالیتی شو «کارناوال» بعد از «خندوانه» اولین فعالیت رامبدجوان در عرصه برنامه سازی است که برای شبکه داخلی تولید خواهد کرد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما