اخبار روز

حکم فرزین معاون نخبگان جوان دانشگاه تهران


به گزارش پی ام آپ، فرشاد محمدپور به نقل از ایبنا; معاون جدید نظارت بانک مرکزی پیش از این از اعضای هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع بانک مرکزی بود. وی فارغ التحصیل دکتری حسابداری از دانشگاه تهران، استاد دانشگاه تهران، حسابدار رسمی و کارشناس رسمی دادگستری در بخش مالی بود.

محمدپور بیش از 16 سال سابقه کار در حوزه های مالی، حسابرسی و مدیریتی دارد و پیش از تصدی مسئولیت در بانک مرکزی، عضویت در هیات مدیره و هیات اجرایی بانک کارآفرین و نماینده مالی و مجمع بانک کارآفرین را بر عهده داشته است.

عضویت در شورای عالی کانون بانک ها و مؤسسات خصوصی، مدیرعامل شرکت حسابرسی تدبیر بتر، رئیس هیئت مدیره شرکت های بیمه کارآفرین، حسابرسی تدبیر بتر، گروه مالی کارآفرین و بدهی کارکنان کارآفرین از دیگر سوابق اجرایی محمدپور است. موسسه بیمه، عضویت هیئت مدیره شرکت مشاور سرمایه گذاری نوینیان نوین، هلدینگ فناوری نگاه، خدمات مدیریت، جواد، عضو کمیته حسابرسی شرکت بورس اوراق بهادار تهران، فولاد خوزستان، بانک ملی ایران، پتروشیمی خارگ و ….

محمدرضا فرزین; رئیس کل بانک مرکزی همچنین از خدمات و زحمات ابوذر سروش معاون سابق نظارتی بانک مرکزی تقدیر و تشکر کرد و وی را به عنوان مشاور رئیس کل بانک مرکزی منصوب کرد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا