حمله هاشمی‌نسب به علی پروین/خانه ۲۰ میلیاردی کرج برای شما

در گزارش ایران ورزشی آمده است:او ادامه داد: «غیر از محمودخان خوردبین که خیلی به ایشان ارادات و آرزوی سلامتی برای‌شان دارم، آقای محلوجی و یک نفر دیگر هم در آن جلسه بودند. مطمئن باشید گذر زمان همه چیز را ثابت می‌کند.»

مربی سابق استقلال گفت: «علی آقا بارها گفته‌اید خانه من ۳۰۰-۲۰۰ میلیارد در کرج می‌ارزد و با مادرم زندگی می‌کنم اما باید بگویم مادرم ۱۵ سال است که در خرمشهر زندگی می‌کند و منزل من هم اگر این‌قدر می‌ارزد، ۲۰ میلیارد برای شما.»

هاشمی نشب ادامه داد: «من به خاطر پول از پرسپولیس جدا نشدم و انتظار دارم واقعیت‌ها را بگویید تا حرمت‌ها حفظ شود. ما آفتاب لب بوم هستیم و درست نیست در این شرایط سنی روبه‌روی هم قرار بگیریم. البته خیلی از همبازیان من هم واقعیت‌ها را می‌دانند و سکوت کردند که من هم به احترام سکوت‌شان حرف نزدم و توقعی از آنها ندارم.»

مدافع سابق استقلال، پرسپولیس و تیم ملی می‌گوید: «ما در طول ۲۴ ساعت شاید ۱۰-۱۲ ساعت با مردم باشیم. پس چه بهتر که واقعیت را به آنها بگوییم و ذهن‌شان را درگیر حرف‌های خلاف واقع نکنیم. اما در بقیه ساعات روز و در خلوت خودمان که نمی‌توانیم به خودمان و وجدان‌مان دروغ بگوییم، اما… ولش کنید.»

هاشمی‌نسب درباره استقلال و جدایی‌اش از این تیم می‌گوید: «من حرفی نمی‌زنم که استقلال به حاشیه برود. بعضی رفاقت‌ها وجود دارد که تحت هیچ شرایطی اگر گوشت یکدیگر را بخورند استخوانش را دور نمی‌اندازند. من برای استقلال و هوادارانش از صمیم قبل آرزوی موفقیت دارم و به نظرم نکونام هم نیازی به دایه مهربان‌تر از مادر ندارد و اگر بخواهد همه ما پشتش هستیم.»

251 251

منبع: بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما