اخبار روز سینما

جواد خیابانی در شب های مافیا حضور دارد!/ جواد خیابانی با ورودش به شب های مافیایی همه رو شگفت زده کرد!

جواد خیابانی از چهره های شناخته شده ایرانی و بسیار محبوب است. حضور جواد خیابانی در شب های مافیایی سوژه جدید رسانه ها شده است که در ادامه مشروح آن را مشاهده می کنید.

فصل جدید شب های مافیا یکشنبه پانزدهم پخش خواهد شد.این فصل از برنامه در مرداد ماه زمانی شروع می شود که در حین پخش آن اتفاق جالبی می افتد و آن حضور جواد خیابانی در بین شرکت کنندگان آن است.

جواد خیابانی وارد شب های مافیایی می شود

جواد خیابانی مجری و گزارشگر پرحرف و معروف تلویزیون که همیشه با کامنت ها و جملات متمایز خود جلب توجه می کند، در فصل جدید رئالیتی شو شب های مافیا شرکت می کند و به همراه دیگر شرکت کنندگان به بازی مافیایی می پیوندد.

از این پس می توان حدس زد که اپیزود با حضور جواد خیابانی بیش از سایر قسمت ها توجه مخاطب را به خود جلب کند و به احتمال زیاد این سریال تعداد بازدیدها را افزایش دهد.

 جواد خیابانی در شب های مافیا

اعلام شد فصل جدید برنامه رئالیتی شو شب های مافیا به تهیه کنندگی محمدرضا رضائیان، کارگردانی و تهیه کنندگی محمد بحرانی روی پلتفرم «فیلیمو» می باشد.

در سری جدید این برنامه نام هایی چون فرزاد فرزین، سیاوش خیرابی، ملیکا شریفی نیا، سام درخشانی، بهرنگ علوی، دیبا زاهدی، امیرعباس گلاب، علی لهراسبی، مهران غفوریان، حدیث فولادوند، جواد خیابانی حضور خواهند داشت.

بازیگران و خوانندگان زیادی در فصول مختلف شب های مافیا حضور داشتند اما حضور بشیر حسینی در فصل چهارم شب های مافیا، محمد معتمدی در فصل دوم و حالا جواد خیابانی در فصل جدید این رئالیتی شو بیشتر غافلگیرکننده بود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا