جنایت هولناکی در حوالی پارک چیتگر رخ داده است. جسد سوخته مردی در این منطقه کشف شد و کارآگاهان با بررسی های فنی و پلیسی در تلاش هستند تا عامل این جنایت را تحت پوشش قرار دهند.

با کشف جسد سوخته مرد ناشناس در حوالی پارک چیتگر، یک سناریوی جنایی در اختیار تیم تحقیق قرار گرفت.

به گزارش تسنیم، ساعت 10 صبح امروز مأموران کلانتری 141 گلستان با قاضی موسی رضازاده تماس گرفتند. بازپرس ویژه قتل عمد دادسرا از کشف جسد سوخته در حوالی پارک چیتگر خبر داد.

پس از اعلام این خبر تیمی از بازپرسان پلیس آگاهی دهم به همراه کارآگاه راهی محل جنایت شدند و جسد سوخته مرد جوانی را مشاهده کردند که احتمالاً به قتل رسیده بود. در تحقیقات همچنین مشخص شد مقتول در مکان نامعلومی قربانی جنایت شده است.

در تحقیقات اولیه تیم جنایی مشخص شد عامل این جنایت پس از ارتکاب جنایت، جسد را به زباله دانی حوالی پارک چیتگر برده و پس از قرار دادن چوب بر روی آن، آن را به آتش کشیده است. کارگرانی که صبح امروز مشغول به کار بودند با دیدن جسد به پلیس اطلاع دادند.

با تکمیل تحقیقات میدانی در محل جنایت، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در ابتدا شناسایی عامل جنایت و سپس با اقدامات اطلاعاتی و کنترل دوربین های مداربسته در خیابان های اطراف برای دستگیری وی اقدام کردند. صحنه تصادف

به گزارش تسنیم، با دستور قاضی رضازاده از دادسرای امور جنایی، جسد مقتول برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات برای دستگیری قاتل آغاز شده است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما