جزئیات جدید «کارناوال» رامبد جوان؛ حرفه‌ای‌ها رقابت می‌کنند

بازتاب آنلاین کارگردان برنامه «کارناوال» که قرار است آن را در شبکه خانگی تولید کند درباره جزئیات این برنامه به محمدحسین امیدی مجری برنامه «استودیو هشت» گفت: محمد شریفی که پیش از این در این برنامه کار کرده است. تهیه کنندگی «اسکار» با مهران مدیری، تهیه کننده است. این برنامه است.

به گزارش مهر او ادامه داد: این برنامه یک تیم دقیق برای اتاق فکر دارد. 16 هنرمند به این برنامه دعوت شده اند و از آنها خواسته شده تا با دغدغه ها، موضوعات و توانایی های خود تیمی تشکیل دهند، تمرین کنند و آماده شوند تا به صحنه برنامه «کارناوال» بیایند و با اجرای خود به رقابت بپردازند.

این بازیگر، کارگردان و برنامه ساز توضیح داد: 500 بیننده در استودیو حضور دارند که به این شرکت کنندگان رای می دهند. این برنامه شبیه برنامه های استعدادیابی و استعدادیابی در ارائه کار است. اما تفاوت این است که این بار گروه های شرکت کننده حرفه ای هستند و داوری کارشناسی وجود ندارد بلکه 500 تماشاگر به این گروه ها رای می دهند.

وی افزود: در هر قسمت 2 گروه با هم به رقابت می پردازند که علاوه بر اجرای خود، کنفرانس و بحث با مخاطبان نیز دارند یعنی مانند همایش های جشنواره ها با مخاطب صحبت می کنند و یک بار دیگر رای آنها را می گیرند. این قسمت نیز بسیار مهم است که می تواند امتیاز را بالا یا پایین بیاورد.

جوان در ادامه درباره اینکه چرا در چند سال اخیر به جز فیلم «زودپاز» برنامه ای نداشته است؟ وی گفت: در 30 سال کارم هرگز چنین شرایطی نداشتم که هیچ برنامه ای برای کار نداشته باشم و هیچ فکری در سرم نباشد. اما «کوکر» اتفاق افتاد و من با اشتیاق این پروژه را پذیرفتم. فضا آنقدر ملتهب و تلخ بود که من به عنوان تهیه کننده و برنامه ریز به این فکر می کردم که چه چیزی تولید کنم که حال مخاطب را بهتر کند و او را سرگرم کند. این را فراموش نکنیم، این کلمه «سرگرمی» بسیار مهم است. تخصص ما سرگرمی است و به این معنی نیست که به چیز دیگری توجه نکنیم، زیرا انسان نمی تواند ذهن خود را از تمام واقعیت های زندگی دور نگه دارد.

مجری و کارگردان «خندوانه» درباره دلیل ادامه ندادن «خندوانه» و اینکه آیا تمایلی از سوی تلویزیون وجود داشت یا خیر؟ وی گفت: سازمان خواسته ای داشت و ظاهر (پیگیری ها) نشان می دهد که میل وجود داشته اما باطن را نمی دانم. با این حال، تیم مدیریت فعلی، فکر نمی‌کنم خیلی مشتاق همکاری با ما باشند.

وی در پایان گفت: تیم جدیدی که همچنان در حال کار است، فعلا می خواهد سلبریتی ها را از ساختار تلویزیون حذف کند، یعنی معتقدند بدون سلبریتی می توان برنامه های بسیار جذاب و موفقی ساخت.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما