فیلم Beetlejuice Beetlejuice Beetlejuice Beetlejuice از زمان اکران دو هفته پیش توانسته در صدر جدول باکس آفیس قرار بگیرد و حالا در سومین هفته اکران خود در آمریکا موفق به کسب 26 میلیون دیگر شده است. دلار است و همچنان در صدر جدول قرار دارد. گیشه باید باشد. با این مبلغ مجموع فروش داخلی این فیلم تیم برتون به 226.8 میلیون دلار رسیده است.

به گزارش سینما اعتماد، فیلم «بیتل جویس بیتل جویس» در هفته جاری موفق شد ۱۷ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار دیگر در گیشه بین المللی کسب کند و مجموع فروش بین المللی آن از مرز ۱۰۳ میلیون دلار گذشت. این فیلم با احتساب فروش داخلی و بین المللی بیش از 329.7 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروخته است.

در رده دوم جدول باکس آفیس این هفته انیمیشن Transformers One قرار دارد که در اولین هفته اکران خود در اکران سینما به فروش 25 میلیون دلاری دست یافت و با اختلاف کمی نسبت به فیلم Beetlejuice Beetlejuice از صدرنشینی دست یافت. میز اداری این هفته جان سالم به در برد

انیمیشن «Transformers One» توانست در هفته اول اکران خود در گیشه بین المللی 14 میلیون دلار بفروشد به طوری که این فیلم در هفته اول اکران جهانی 39 میلیون دلار فروش داشت و شروع نسبتا خوبی داشت. فیلم «اسپیک بدون ایول» با بازی جیمز مک آووی در دومین هفته اکران خود در اکران سینما توانست جایگاه سوم جدول باکس آفیس را از آن خود کند و به فروش 5.9 میلیون دلاری در آمریکا بسنده کند. با این فروش مجموع فروش این فیلم در آمریکا به 21.4 میلیون دلار رسید.

این فیلم توانست در باکس آفیس بین المللی 7.3 میلیون دلار فروش کند و مجموع فروش بین المللی خود را به 20.9 میلیون دلار برساند. این اثر با احتساب فروش داخلی و بین المللی تاکنون 42.3 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروخته است.

در رده چهارم جدول باکس آفیس این هفته، فیلم تازه اکران شده هرگز رها نکن محصول کمپانی لاینزگیت قرار دارد که هالی بری با بازی هلی بری موفق به فروش 4.5 میلیون دلاری در سینماهای آمریکا شد. این فیلم هنوز در باکس آفیس بین المللی اکران نشده است.

یکی یکی دیگر از فیلم های تازه اکران شده این هفته، The Substance است که با فروش 3.1 میلیون دلاری در رده ششم جدول باکس آفیس این هفته قرار دارد، اما در باکس آفیس بین المللی فروش چندانی نداشت. جدول کامل باکس آفیس این هفته را می توانید مشاهده کنید.

فیلم ها به میلیون ها دلار فروخته می شوند.

جدول فروش سینمای جهان; تیم برتون

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما