به گزارش بازتاب آنلاین خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ محمد ضیف، فرمانده برجسته شاخه نظامی حماس. یکی یکی از جدی ترین گزینه ها برای رهبری این گروه محسوب می شود.

ضیف با توجه به نقش مهمی که در رهبری نیروهای نظامی و تجربه فراوان در مبارزه با رژیم صهیونیستی داشت، یکی او یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین چهره ها در میان هواداران حماس است.

از سوی دیگر، محمد سنور برادر ابوابراهیم نیز مانند یکی نامزدهای احتمالی ذکر شده است. با توجه به ارتباط نزدیک او با رهبران نظامی و سیاسی حماس و تجربه گسترده او در امور مدیریتی، یکی یکی از گزینه های مهم برای رهبری گروه در نظر گرفته می شود. این انتخابات بسیار مهم است، زیرا آینده سیاست های حماس و راهبردهای آن علیه صهیونیست ها و وضعیت غزه به رهبری جدید این گروه بستگی دارد.

با توجه به شرایط پیچیده سیاسی و امنیتی غزه، انتخاب جانشین یحیی سنور ممکن است تأثیرات گسترده ای بر آینده حماس داشته باشد.

رهبران حماس در حال بررسی چندین گزینه برای این وضعیت حساس هستند و احتمالاً به زودی در این مورد تصمیم گیری خواهد شد. آینده منطقه و راهبردهای حماس تا حد زیادی به این انتخابات مهم بستگی دارد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما