اخبار روز سینما

تیلور سوئیف به تنها خواننده‌ای تبدیل شد که از راه موسیقی به ثروت میلیاردی رسید

به تازگی اخبار جالبی در مورد بودن تیلور سویفت “، سخنان یک خواننده مشهور آمریکایی، میلیاردر که نام خود را در بین میلیاردها نوشته است، منتشر شده است.

همیشه در بین ثروتمندان جهان نوازندگان و خوانندگان زیادی بوده اند که به غیر از شغل اصلی خود، موسیقی، به کارهای دیگری مشغول بوده اند. اما اینبار تیلور سویفت او اولین نوازنده ای شد که تنها با آهنگ ها و اجراهای فوق العاده خود وارد لیست ثروتمندان شد. مجله فوربس بر اساس اعلام این نشریه، دارایی خالص این خواننده 34 ساله آمریکایی در حال حاضر حدود 1.1 میلیارد دلار است.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


درآمد تیلور سویفت

مجله فوربس در این باره نوشت:

“تیلور” یکی او در ماه اکتبر یکی از تاثیرگذارترین سال های فرهنگی را با ثبت نام خود در بین موسیقیدانان میلیاردر جهان به پایان رساند. در حالی که او این ثروت را تنها از طریق ترانه سرایی و اجرای هنری خود به دست آورده بود، وارد باشگاه میلیاردرها شد.

تیلور سویفت

در این لیست نام افراد مشهوری چون «استیون اسپیلبرگ»، «مایکل جردن»، «اپرا وینفری»، «کیم کارداشیان»، «ریحانا» و «تایگر وودز» به چشم می خورد که در رتبه های بالاتر از این هنرمند قرار گرفته اند. . .

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد نحوه کسب درآمد این هنرمند چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا