تیلور سوئیفت خواننده آمریکایی با شکست پوتین، شی جین پینگ و باربی به عنوان شخصیت سال 2023 توسط تایم انتخاب شد.

پی ام آپلود، تیلور سویفت خواننده 34 ساله آمریکایی با غلبه بر پوتین، شی جین پینگ و باربی به عنوان شخصیت سال مجله تایم انتخاب شد و عنوان شخصیت سال 2023 را از آن خود کرد. تیلور سوئیفت به دلیل سبک ترانه سرایی، تنوع موسیقی، اختراع مجدد سبک هنری و تأثیر بر صنعت موسیقی شناخته شده است. سوئیفت یکی از مهم ترین چهره های فرهنگی قرن بیست و یکم به شمار می رود.

مدتی پیش اعلام شد که دوره جدیدی به نام “تیلور سویفت و دنیای او” در دانشگاه هاروارد در سال 2024 ارائه می شود. این دوره توسط معلم، شاعر و منتقد انگلیسی “Stephanie L. Burt” تدریس می شود. این دوره تجزیه و تحلیل عمیقی از اشعار و موسیقی تیلور سوئیفت ارائه می دهد و آثار او را در چارچوب ادبی و طیف گسترده ای از نویسندگان معتبر قرار می دهد. هدف از این دوره بررسی تلاقی آثار سوئیفت با آثار ادبی مختلف و بررسی تأثیر او نه تنها بر صنعت موسیقی، بلکه بر هنرمندان، نویسندگان و روندهای فرهنگی معاصر است!

تأثیر اقتصادی «تیلور سویفت»

در ماه ژوئیه، بخش فیلادلفیا فدرال رزرو در گزارش خود در مورد وضعیت اقتصادی فیلادلفیا اعلام کرد که تور کنسرت تیلور سویفت به طور قابل توجهی درآمد این شهر را افزایش داده است. به گزارش یو اس ای تودی، تور تیلور سوئیفت که از 17 مارس آغاز شد، درآمد زیادی برای اقتصاد آمریکا به همراه داشته است.

بانک فدرال رزرو فیلادلفیا در گزارش خود که وضعیت بخش‌های مختلف اقتصادی در شهرهای سراسر ایالات متحده را خلاصه می‌کند، خاطرنشان می‌کند که علیرغم بهبود آهسته گردشگری منطقه به طور کلی، ماه می بهترین ماه برای درآمد هتل‌ها در فیلادلفیا در رکورد اپیدمی کرونا بوده است. . فدرال رزرو در این گزارش دلیل این وضعیت در فیلادلفیا را تا حد زیادی به دلیل هجوم مهمانان برای کنسرت های تیلور سویفت در آن شهر عنوان می کند. سوئیفت در اوایل سال جاری برای کنسرتی در فیلادلفیا لینکلن فایننشال فیلد را به عنوان بخشی از تور Eras خود بر عهده گرفت و در روزهای 12، 13 و 14 می ست لیست 44 آهنگی افسانه ای خود را اجرا کرد.

هتل ها پر از طرفداران سوئیفت هستند

حضور تیلور سویفت نه تنها در فیلادلفیا بلکه در شهرهای دیگر نیز درآمد زیادی را برای هتل ها به همراه داشته است. دپارتمان گردشگری و بازاریابی شیکاگو اعلام کرد که عملکرد تیلور سویفت در شیکاگو در اوایل ژوئن رکورد کل اتاق های رزرو شده در هتل های شیکاگو را شکست. این رکورد نه تنها مربوط به دوران پس از کرونا است، بلکه رکورد کل تاریخ شیکاگو نیز در این زمان شکسته شد. بیش از 44000 اتاق در هتل های شیکاگو قبل از کنسرت شیکاگو رزرو شده بود که درآمد 39 میلیون دلاری را برای هتل ها در آن دوره به همراه داشت. ازدحام جمعیت در کنسرت تیلور سویفت در شیکاگو به حدی بود که سایر رویدادهای آخر هفته در شیکاگو به دلیل کنسرت تیلور سویفت لغو شدند.

استقبال طوفانی از تور Eras باعث شد تا تیلور سویفت به تور بزرگ خود ادامه دهد و مکان های مختلفی را در دورافتاده ترین نقاط جهان به مقاصد این تور اضافه کند. او در توییتی نوشت: «منتظر دیدن بسیاری از شما در تور ارس سال آینده هستم. مقاصدی که به این تور اضافه شده اند شامل مقاصدی مانند آمریکای جنوبی، آسیا، اروپا، بریتانیا و استرالیا است که کنسرت سویفت در آنجا برگزار می شود. دنور، کلرادو شهری بعدی است که سوئیفت در آن اجرا خواهد کرد و نمایش‌های او در روزهای جمعه، ۱۴ و شنبه، ۱۵ جولای برگزار می‌شود. اما با توجه به تمدید این تور، این تور در نهایت در تاریخ 17 آگوست 2024 در لندن به پایان خواهد رسید.

فرش قرمز برای تیلور سویفت

علاوه بر این، فرمانداران ایالت های مختلف درخواست حضور سوئیفت در ایالت های مختلف را آغاز کرده اند زیرا حضور سوئیفت در این ایالت ها تأثیر مثبتی بر اقتصاد دارد. جارد پولیس، فرماندار کلرادو در نامه‌ای به اشتراک گذاشته شده در اینستاگرام، از سویفت پیش از کنسرت‌هایش در دنور، کلرادو استقبال کرد و نوشت: «سوئیفتی‌های کلرادو (که شما را درک می‌کنند) و من از حضور شما در High Mile هیجان‌زده هستیم. بیایید ببینیم.» دوباره سیتی (نام مستعار دنور). پولیس از دو آهنگ این خواننده، «بهترین روز» و «وحشی‌ترین رویاها» نوشت: «مطمئنم که بیش از 140000 کنسرت‌باز به گذشته نگاه می‌کنند و می‌گویند کنسرت شما بهترین روز بود، درست مثل وحشی‌ترین رویاهایشان».

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *