رئیس منطقه یک کشور و بازرس کل سازمان بازرسی کل کشور در استان تهران گفت: تولیدکنندگان مواد غذایی حق استفاده از اتباع خارجی اعم از مجاز و غیرمجاز را ندارند.

به گزارش ایسنا، افشین سهراب خان در نشست خبری امروز گفت: خدمات خودرو و اتحادیه حمل و نقل درون شهری ساماندهی شده و با راه اندازی شماره تماس، متخلفان را از منطقه خارج کرده ایم.

وی افزود: توزیع سوخت در استان تهران به صورت سیار ساماندهی شد و با نصب دوربین و سایر دستگاه های کنترلی از قاچاق جلوگیری شد.

بازرس کل سازمان بازرسی کل کشور درباره موانع تولید و ستاد تسهیل گفت: قوه قضائیه 12 گروه تشکیل داد و جلسات متعددی با صادرکنندگان داشتیم. بازدید مستمر از واحدهای تولیدی داریم.

وی افزود: ما نسبت به اقامت اتباع غیرمجاز در مراکز تولیدی هشدار داده ایم و اعلام می کنیم واحدهای تولیدی و صنعتی در صورت استفاده از اتباع غیرمجاز با مجازات برخورد می کنند و اتباع باید از کشور خارج شوند. تولیدکنندگان مواد غذایی حق به کارگیری اتباع خارجی اعم از مجاز و غیرمجاز را ندارند.

سهراب خان افزود: در رابطه با زمین خواری و ساخت و سازهای غیرمجاز بازرسی هایی را در تهران انجام داده ایم و تخریب های غیرمجاز رخ داده و ادامه دارد.

بازرس کل سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اقدامات سازمان بازرسی استان تهران در زمینه فساد در فوتبال، پاسخ داد: از آنجایی که این موضوع جنبه ملی دارد، ما حق دخالت نداریم.

وی در پاسخ به سوال دیگر ایسنا مبنی بر اقدامات سازمان بازرسی کل استان تهران برای حل مشکل ازدواج اجباری و محدودیت فرزندآوری، پاسخ داد: در خصوص وام ازدواج گلایه هایی وجود دارد. بازرس تعیین و در بیش از ده شعبه بانک های مختلف در تهران تخلفاتی کشف شد. برخی از تخلفات آنها شامل اصلاح نوبتی یکدیگر بود.

وی افزود: در حال بررسی قانون حمایت از جوانان جمعیت و خانواده هستیم و با دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور برای کل کشور تشکیل می شود و متخلفان تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند.

ادامه دارد…

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما