محسن حسین میرزایی وی در جلسه شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: از این تعداد 574 شعبه ثابت و 221 شعبه سیار است.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده تعداد کل شعب اخذ رای 371 شعبه شهری و 424 شعبه روستایی پیش بینی شده است.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری جلسات متعدد ستاد انتخابات استان گفت: در حال حاضر 29 شورای اجرایی در این استان تشکیل شده که از این تعداد 12 شورای اجرایی در مراکز شهری و 17 شورای اجرایی تشکیل شده است. شوراهای اجرایی.» نهادهایی در مراکز ادارات مستقل تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه فرآیند تشکیل هیات ها با همکاری هیات های نظارت استان و شهرستان انجام شد، افزود: 377 نفر در هیات های چهارمحال و بختیاری پیگیر کار انتخابات هستند.

حسین میرزایی افزود: هم اکنون در چهارمحال و بختیاری شعب، معتمدین شعب، نمایندگان استانداری و وکیل همتراز اسکان داده شده اند.

رئیس مرکز رأی گیری چهارمحال و بختیاری گفت: یکی یکی از ویژگی های مهم انتخاب یازدهم اسفند (دوازدهمین دوره انتخابات شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری) و هشتم تیر (چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری) هماهنگی و تعامل نزدیک و سازنده بین فرمانداران، بخشداران، اعضای شورای اجرایی و دستگاه های نظارتی شهرستان و استان است.

حسین میرزایی تعداد مقامات ارشد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در چهارمحال و بختیاری را شامل نمایندگان استانداری، مدیران اجرایی، کاربران و کارکنان پشتیبانی را 10 هزار نفر اعلام کرد.

وی تصریح کرد: امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت چهار راهبرد مهمی است که رهبر معظم انقلاب تعیین کرده و همواره به عنوان یک اصل مهم مورد توجه دست اندرکاران انتخابات چهارمحال و بختیاری است.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری بر اهمیت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد و گفت: تمام آمادگی های لازم برای برگزاری هرچه باشکوه انتخابات هشتم در حال انجام است. تیر به صورت استانی مستقر می شود.

وی رفتار قانونمند، بی طرفی مطلق و اجرای آرمان تقوا توسط دست اندرکاران انتخابات را از عوامل مهم جلب اعتماد مردم و افزایش حضور مردم در انتخابات دانست.

بازدید هیجان انگیز از صندوق های رای

حسین میرزایی گفت: حضور گسترده مردم در صندوق های رای و رعایت اصل بی طرفی مهمترین اصل در انتخابات چهاردهم محسوب می شود.

وی افزود: معلمان از قشرهای پذیرفته شده جامعه هستند لذا انتظار می رود در تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات تلاش بیشتری کنند.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: همچنین تمامی افرادی که در جامعه جایگاه دارند اعم از دانشگاهیان و دانشجویان باید با آگاهی بخشی و آگاه سازی مردم مبنی بر انتخاب مکان مناسب بر اساس بیانات ائمه منتخب اقدام کنند. انقلاب.

لازم به ذکر است، شورای نگهبان اسامی 6 نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که بر اساس حروف الفبا با هم رقابت می کنند: مسعود المدیکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف. .

چهاردهمین دوره از هشتمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تیر این ماه در سراسر کشور برگزار می شود.

46

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما