اخبار روز سینما

تعریف و تمجید آرنولد شوارتزنگر از هادی چوپان

آرنولد شوارتزنگر بدنساز و بازیگر آمریکایی، در ویدئویی هادی چوپان بدنساز سرشناس ایرانی در این مسابقات به تعریف و تمجید پرداخت.

این هنرمند که با «آرنولد» سلفی گرفته و «هادی چوپان» حرکات باد کلاسیک را ساخته است، خود را «هیولا» توصیف کرد و گفت:

این جانور را ببینید خارق العاده.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


ادای احترام آرنولد شوارتزنگر هادی چوپان

مسابقات ورزشی آرنولد در کلمبوس، اوهایو برگزار می شود. قدردانی آرنولد”هادی چوپان”، احساسات و خوشحالی کاربران ایرانی را در شبکه های اجتماعی دنبال کرد.

سال گذشته «چوپان» در مسابقات مستر المپیا به مقام نایب قهرمانی دست یافت. آقای المپیا یکی این یکی از مهم ترین مسابقات بدنسازی است که در آن بهترین بدنسازان جهان به رقابت می پردازند. ویدئوی دیگری از مسابقات ورزشی آرنولد توسط عکاس بدنسازی میچل گیلبرت منتشر شده است.

رخداد اصلی آرنولد کلاسیک هر ساله توسط فدراسیون بین المللی بدنسازی و تناسب اندام (IFBB) در اواخر فوریه یا اوایل ماه مارس در کلمبوس، اوهایو برگزار می شود. این جشنواره ورزشی پس از جویدر المپیا دومین رویداد معتبر در رشته های بدنسازی، فیزیک، فیگور و بیکینی محسوب می شود. این دومین رویداد معتبر در بدنسازی حرفه ای زنان بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد این مسابقه چیست؟ آیا ورزشکار ما می تواند برنده این جایزه شود؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا