سرگرمی

تصویر صمیمی نفس بازغی با زن باباش+ عکس

آخرین قسمت سریال گناه فرشته چهارشنبه منتشر شد و نفس بازغی بازیگر این سریال عکس جالبی از خود در کنار این بازیگر منتشر کرد.

گناه فرشته به کارگردانی سریال نمایش خانگی حامد عنقا این سریال به ایستگاه پایانی خود رسید که مدیون بازیگران توانمندی چون شهاب حسینی و امیر آقایی است. یکی یکی از پربیننده ترین سریال ها بود که در طول داستان معماها و ابهامات زیادی برای مخاطب ایجاد کرد که در قسمت آخر بی پاسخ ماند و همین موضوع حس شکست و نارضایتی را در بیننده ایجاد کرد. نفس بازغی بازیگر نقش تینا همزمان با انتشار آخرین قسمت از گناه فرشته عکس هایی از پشت صحنه این سریال به اشتراک گذاشت.

نفس بازغی بازیگر نوجوان سریال گناه گناه بازیگر نقش تینا دختر حامد و مهتاب بعد از پایان آخرین قسمت این سریال تصاویری از پشت صحنه را به اشتراک گذاشت. از این سریال، از جمله عکسی از آنها در کنار پردیس پورابدینی در این سریال. او در این سریال نقش هووی مادرش را بازی کرد که در فضای مجازی پخش شد و در سریال گناه فرشته در کنار هووی مادرش به «نفس بازغی» ملقب شد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا