اخبار روز سینما جهان

انتشار تریلر سریال Mr. & Mrs. Smith /تاریخ انتشار

در ادامه می توانید تریلر منتشر شده از سریال Mr. & Mrs. Smith را مشاهده کنید.

سریال Mr. & Mrs. Smith  یکی از جدیدترین کارهای شبکه پرایم ویدیو که به تازگی به همراه تریلر رسمی آن منتشر شده است.

سریال آقا و خانم اسمیت با چند ماه تاخیر روی پلتفرم Prime Video منتشر خواهد شد. پرایم ویدیو اخیراً اعلام کرده است که هشت قسمت این سریال را در تاریخ 2 فوریه 2024 با تصاویر جدیدی که منتشر کرده است (13) پخش خواهد کرد. بهمن 1402) به آنتن. این سریال بازسازی فیلمی به همین نام است که در سال 2005 با بازی «برد پیت» و «آنجلینا جولی» اکران شد.

 

تریلر سریال Mr. & Mrs. Smith منتشر شد

«آقا و خانم اسمیت» ابتدا قرار بود نوامبر امسال اکران شود، اما به دلیل اعتصاب بازیگران، پخش سریال در آمازون به تعویق افتاد. بازیگر و نویسنده سریال آتلانتا، «دونالد گلاور» و فرانچسکا اسلون سازندگان این سریال هستند. گلاور علاوه بر نویسندگی و تهیه کنندگی، جان اسمیت را در مقابل مایا ارسکین در نقش جین اسمیت به تصویر کشید.

در نسخه تلویزیونی، جان و جین اسمیت پس از پذیرفتن فرصت جاسوسی برای یک آژانس مخفی وارد مرحله جدیدی از زندگی زناشویی خود می شوند. فیبی والر بریج، خالق فلی‌باگ، قرار بود نقش جین اسمیت را بازی کند و همچنین در نویسندگی و تهیه‌کننده اجرایی این سریال مشارکت داشته است، اما به دلایلی که به عنوان «تفاوت‌های هنری» ذکر شده، از پروژه کناره‌گیری کرد. از دیگر بازیگران این سریال می توان به مایکلا کول، پارکر پوزی، واگنر مورا، جان تورتورو و پل دینو اشاره کرد.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا