اخبار روز سینما

تریلر فیلم Never Let Go منتشر شد

«لاینزگیت» تریلر فیلم Never Let Go به کارگردانی «الکساندر آجا» و بازی «هالی بری» را منتشر کرد. «هالی» برای زنده ماندن با یک روح شیطانی مبارزه می‌کند.

تریلر Never Let Go چندی پیش توسط «لاینزگیت» پخش شد. این فیلم داستان زنی به نام مادر (با بازی بری) و پسران دوقلوی برادرش (با بازی آنتونی بی. جنکینز و پرسی داگز) را روایت می‌کند که سال‌هاست در برابر یک روح شیطانی که به خانواده آن‌ها نفوذ کرده، از خود محافظت می‌کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فیلم Never Let Go منتشر شد

در داستان این فیلم، زمانی که یکی از پسران شروع به زیر سوال بردن وجود این روح می‌کند، این پیوند از هم می‌پاشد و خانواده مجبور به مبارزه‌ کردن برای بقا می‌شوند. علاوه بر «بری»، «جنکینز» و «داگز»، «متیو کوین اندرسون»، «کریستین پارک» و «استفانی لاوین» نیز در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

«آجا» که به خاطر فیلم‌های ترسناک مانند تپه‌ها چشم دارند و پیرانا 3 بعدی شناخته می‌شود، کارگردانی این فیلم را بر اساس فیلمنامه‌ از «کوین کوفلین» و «رایان گراسبی» بر عهده دارد.

«بری» که سابقه بازی در فیلم‌های ترسناک و هیجان‌انگیزی مانند گوتیکا، همسر مرد ثروتمند، غریبه کامل، جن و مد تاریک و تماس را دارد، در مورد حضورش در این فیلم گفت:

من عاشق آدرنالین هستم و این فیلم به من فرصتی داد تا وارد دنیایی شوم که قبلاً تجربه نکرده بودم. با این فیلم به من یادآوری شد که چگونه با تمام جانم از فرزندانم محافظت کنم.

هرگز رهایم نکن در تاریخ 27 سپتامبر 2024 (5 مهر 1402) در سینماها به نمایش در خواهد آمد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Never Let Go چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا