اخبار روز سینما

تریلر فیلم It Ends With Us منتشر شد

در تریلر فیلم It Ends With Us که با آهنگ My Tears Ricochet «تیلور سویفت» همراه شده، شاهد لحظات عاشقانه و پرشوری بین «بلیک لایولی» و «جاستین بالدونی» هستیم.

فیلم عاشقانه It Ends With Us که بر اساس رمان پرفروشی به همین نام، نوشته «کالین هوور» ساخته شده است. «لایولی» در نقش «لیلی»، دختری از یک شهر کوچک که برای راه‌اندازی کسب‌وکار خود به بوستون نقل مکان می‌کند، بازی خواهد کرد. او در آنجا با «رایل»، جراح مغز و اعصاب که دوره رزیدنتی خود را به پایان می‌رساند (با بازی بالدونی) آشنا می‌شود. این دو بلافاصله به یکدیگر جذب شده و در ادامه در می‌یابند که به دنبال چیزهای متفاوتی در زندگی هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فیلم It Ends With Us منتشر شد

نخستین تریلر فیلم با ما تمام می‌شود توسط «سونی پیکچرز» منتشر شد. داستان این فیلم بر اساس رمان معرف It Ends With Us نوشته «کالین هوور» روایت خواهد شد.

همانطور که در توضیحات کتاب آمده است:

حتی زمانی که «لیلی» خود را در حال شکستن قانون عدم قرار ملاقات خود می‌بیند، نمی‌تواند جلوی فکر کردن به این موضوع را بگیرد که چه چیزی او را به این سمت کشانده است. در حالی که سوالاتی در مورد رابطه جدید او ذهنش را به خود مشغول می‌کند، افکارش به «اطلس کوریگان»، اولین عشق او و پیوندی با گذشته‌ای که پشت سر گذاشته، نیز معطوف می‌شود. او روح خویشاوند و محافظ او بود. هنگامی که «اطلس» ناگهان دوباره بازمی‌گردد، هر آنچه «لیلی» با «رایل» ساخته است، به خطر می‌افتد.

این فیلم در ابتدا قرار بود در 9 فوریه 2024 (20 بهمن 1402) اکران شود، اما به دلیل اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا (WGA) در ژوئن 2023، تولید فیلم متوقف شد. پس از پایان اعتصابات، فیلمبرداری در ژانویه سال جاری از سر گرفته شد و «سونی پیکچرز» اکنون قصد دارد این فیلم را در 9 آگوست 2024 (19 مرداد 1403) به نمایش بگذارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم It Ends With Us چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا