به گزارش بازتاب آنلاین تاروت خوانی روشی برای فال گیری و تحلیل شخصیت است که از کارت های تاروت برای کشف موقعیت های مختلف زندگی و آینده استفاده می کند. هر کارت تاروت دارای نمادها و معانی خاصی است که می تواند به تفسیر موقعیت های فردی کمک کند. تاروت اغلب به عنوان ابزاری برای خودآگاهی و تأمل در مورد زندگی و تصمیمات استفاده می شود. تفسیر کارت های تاروت می تواند به فرد کمک کند تا وضعیت فعلی خود را بهتر درک کند و گزینه های موجود را کشف کند.

خواندن تاروت ذاتی فروردین

کارت تاروت: کارت شوالیه چوبدستی

ماه آوریل، شوالیه چوبدستی، نشان می دهد که شما عاشق کسی هستید که مورد تحسین و احترام قرار می دهید. آنها همه چیزهای شگفت انگیزی دارند که می توانید در عشق به آنها امیدوار باشید. تمام رویاهای شما محقق خواهد شد.

خواندن تاروت ذاتی اردیبهشت ماه

کارت تاروت: کارت نه فنجان

اردیبهشت ماه ماهی ها زمانی می توانند مشکلاتی ایجاد کنند که مردم از نحوه مدیریت یک موقعیت مطمئن نباشند. کسی باشید که به افراد کمک می کند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. وقتی به شجاعت نیاز دارید، آماده شوید و دریغ نکنید.

خواندن تاروت ذاتی خرداد

کارت تاروت: کارت برج

خرداد ماهی های عزیز، نیازی نیست که بفهمید یک مشکل چگونه به پایان می رسد. آیا وضعیت شما حل می شود؟ آیا شما مشکل را ایجاد کردید؟ شاید بهتر باشد عقب نشینی کنید و اجازه دهید مردم خودشان انتخاب کنند.

خواندن تاروت ذاتی تیر

کارت تاروت: کارت امپراطور

جولای جان، تو یک کوکی سختی. وقتی همه چیز خراب می شود، عقب نشینی نمی کنید. در عوض، برای حل تعارضاتی که با آن مواجه می شوید کمی سخت تر کار می کنید. شما واقعاً از بحث کردن با دیگران خوشتان نمی آید، اما اگر مجبور باشید این کار را انجام خواهید داد.

خواندن تاروت ذاتی مرداد

کارت تاروت: کارت ملکه چوبدستی

مرداد ماهی ها، تنها چیزی که برای ایجاد تغییر نیاز دارید، شهود خود است. ممکن است ایده‌ای عالی داشته باشید و امتحان کنید و ببینید چه کاری می‌توانید انجام دهید، عالی است. شما هرگز نمی دانید که آیا رویای شما می تواند با نشستن و انجام هیچ کاری محقق شود یا خیر. چیزهای جدید را امتحان کنید.

خواندن تاروت ذاتی شهریور

کارت تاروت: کارت تک فنجان معکوس شده

شهریور ماهی ها، صادق باش اخیراً از چند چیز ناراحت شده اید. شما دوست ندارید اعتراف کنید که ناامید شده اید یا از زندگی خود جدا شده اید. اما اکنون احساس می کنید که اوضاع برای شما شروع به بهتر شدن کرده است. زندگی خوب پیش می رود و این دلیلی برای جشن گرفتن است.

خواندن تاروت ذاتی مهر

کارت تاروت: کارت کاهن اعظم

مهرماه عزیز مواظب دلت باش. شما می توانید روز خود را با چیزهایی پر کنید که شما را به جایی نمی رساند. ساعت را تماشا کن مایل باشید به چیزهایی که آزاردهنده نیستند نه بگویید. اما اگر نسبت به آن اشتیاق ندارید، آن را رها کنید و بعد آن را فتح کنید.

خواندن تاروت ذاتی آبان

کارت تاروت: چهار شمشیر

آبان ماهی ها، زندگی در حال حاضر ممکن است گیج کننده باشد. کار به سرعت پیش می‌رود و زمانی که احساس می‌کنید تحت فشار هستید، پایبندی به یک برنامه سخت است. پروژه خود را به قطعات کوچک و افزایشی تقسیم کنید. هنگامی که به یک سطح خاص رسیدید، در سفر خود جلوتر خواهید رفت.

خواندن تاروت ذاتی آذر

کارت تاروت: کارت ده گرز وارونه

آذر ماهی ها، شما هنر راه رفتن و رها کردن را یاد گرفته اید. این بدان معنا نیست که شما نمی خواهید کسی را دوست داشته باشید که سهم خود را از مشکلات دارد. آنها ممکن است در حال حاضر سعی در کشف این موارد داشته باشند. همه چیز به دلیلی اتفاق می افتد.

خواندن تاروت ذاتی دی

کارت تاروت: کارت شمشیر برگشت پذیر

دی ماهی های عزیز، یکی فکر می کند که می تواند با احساسات شما بازی کند. شما می توانید احساس کنید که آنها چه می کنند و درون آنها را ببینید. اما شما خیلی باهوش تر از این هستید. خونسردی شما به شما کمک می کند تا حقیقت وضعیت را ببینید.

خواندن تاروت ذاتی بهمن

کارت تاروت: دو تا از گرز معکوس شدند

بهمن ماهی های عزیز هدف گذاری کنید. بهتر است از فرافکنی تمام انرژی خود به دنیا اجتناب کنید. در عوض، آنچه را که می توانید انجام دهید، منعکس و تصحیح کنید، نه آنچه را که نمی توانید انجام دهید. پایان سال است و شما می توانید این را کشف کنید.

خواندن تاروت ذاتی اسفند

کارت تاروت: کارت شش سکه

اسفند ماهی ها، زندگی ممکن است منصفانه نباشد، اما شما سعی می کنید با همه آن گونه رفتار کنید که دوست دارید با شما رفتار کنند. شما از زیر پا گذاشتن قوانین نمی ترسید. حتی اگر کسی کمتر به شما احترام بگذارد، شما بزرگتر هستید.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما