ملیکا زارعی ملقب به خاله شادونه در 4 به دنیا آمد اردیبهشت ماه 1364 در تهران. وی در رشته حقوق قضایی تحصیل کرده و در عرصه بازیگری و مجری گری فعالیت دارد.

به گزارش فرادید، کمتر کسی است که عمه شادونه را در برنامه های کودک و نوجوان ندیده باشد و یا اسم او را نشنیده باشد. ملیکا زارعی که خواهر کوچکتر مریلا زارعی بازیگر محبوب و با استعداد است، علاوه بر مجری گری، در عرصه بازیگری نیز دستی دارد و آثار خوبی را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است. برای آشنایی با فعالیت ها و بیوگرافی ملیکا زارعی با این مطلب همراه باشید.

بیوگرافی ملیکا زارعی

ملیکا زارعی با نام کامل ملیکا زارعی برزای و ملقب به خاله شادونه در 4 به دنیا آمد. اردیبهشت ماه 1364 در تهران. او در رشته حقوق تحصیل کرده و به عنوان بازیگر و مجری فعالیت می کند.

ازدواج و خانواده

خانم زارعی در برنامه خندوانه و در صفحه اینستاگرام خود شایعه ازدواج خود با علی صادقی را تکذیب کرده است. او با یک طراح صحنه که در یک برنامه با هم آشنا شده اند ازدواج کرده و یک دختر به نام مانلی دارد. ملیکا عکسی از خود و دخترش در فضای مجازی منتشر کرد و خطاب به دخترش نوشت:

دخترا در نقش انسانها فرشته اند دخترم من زیبا هستم عزیزترین جانم جان مردانه ام… ممنون که با آمدن دنیایم را زیباتر کردی ممنون که دخترم هستی…

بیوگرافی، عکس های شخصی و زندگی خصوصی ملیکا زارعی; خاله شادونه (تصاویر)///

شروع فعالیت

ملیکا زارعی فعالیت هنری خود را از سال سوم دبیرستان با اجرای برنامه جدید شبکه دو آغاز کرد و در سال 1382 اولین تجربه تلویزیونی خود را با سکانسی کوتاه در سریال دوران سرکشی به دست آورد و از سال 1383 در همان زمان. با گذراندن دانشگاه، میزبانی برنامه کودکان شادونه را بر عهده گرفت و با نام خاله شادونه شروع به کار کرد. او به دلیل صدای کودکانه و چهره مهربانش توانست به سرعت توجه کودکان را به خود جلب کند. او می گوید که علاقه زیادی به بچه ها دارد و مدام کتاب های کودک می خواند و سعی می کند تمام وقتش را با آنها بگذراند.

گذراندن وقت با کودکان

در مصاحبه با خاله شادونه از او پرسیدند، خسته نمی‌شوی که همیشه با بچه‌ها وقت بگذرانی و حتی در مهمانی بزرگ‌ترها باید با بچه‌ها باشی؟ پاسخ داد: نه… وقتی می بینم با تمام صداقت کودکانه شان مرا دوست دارند، نسبت به آنها احساس وظیفه می کنم. توقع دارن خاله شادونه تحت هر شرایطی دوستشون داشته باشه، گاهی که تو مهمونی های فامیلی حواسم به بچه ها نیست، مامانم میگه ملیکا جون به فلان بچه توجه کن و حواست بهش باشه…

بیوگرافی، عکس های شخصی و زندگی خصوصی ملیکا زارعی; خاله شادونه (تصاویر)///

کارتون و مجری مورد علاقه

خاله شادونه می گفت که از اجرای خانم الهه رضایی و گیتی خامنه خوشش می آید و کارتون مدرسه والت، خانواده دکتر ارنست و ایکیوسان از برنامه های مورد علاقه اش بوده است.

او می گوید: وسط این کارتون زنگ تفریحی بود که پخش می شد یکی از روی این زنگ، تصویر قورباغه ای را روی کاغذ کشیده بودند و پارچه ای روی آن انداخته بودند و بعد از چند لحظه نقاشی به قورباغه تبدیل شد. من هم این کار را در خانه انجام دادم و وقتی دیدم نقاشی من با تمام وجود به قورباغه تبدیل نشد گریه کردم! من چند روزی نتونستم این کارتون رو ببینم! احساس کردم به من دروغ گفته اند و… بچه ها فرق دروغ و صداقت را به خوبی درک می کنند.

بیوگرافی، عکس های شخصی و زندگی خصوصی ملیکا زارعی; خاله شادونه (تصاویر)///

جنجال ها

در 21 اردیبهشت ماه در سال 1391 در شهر خرمدره از توابع استان زنجان برنامه ای با حضور خاله شادونه (ملیکا زارعی) برگزار شد که بر اثر ازدحام جمعیت 3 کودک کشته و 7 نفر مجروح شدند.

کودکی اش از زبان خودش

“وقتی بچه بودم خیلی شیطون نبودم. بچه ساکت و پرحرفی بودم. خیلی خوب می دانستم چطور سرم را گرم کنم و تنها با خودم بازی کنم. بیشتر وقتم را با عروسک هایم می گذراندم. بازی مورد علاقه دوران کودکی من خاله بازی بود خیلی از بچه ها از من می پرسیدند که چطور تنها بازی می کنم و خسته نمی شوم، اگرچه من و مریلا به دلیل اختلاف سنی با هم بازی نمی کردیم، اما او به عنوان خواهر بزرگتر همیشه از من مراقبت می کرد. …”

بیوگرافی، عکس های شخصی و زندگی خصوصی ملیکا زارعی; خاله شادونه (تصاویر)///

فعالیت های بازیگری ملیکا زارعی:

– فیلم تله

– متهم سریالی فرار کرد

– سریال مهر ساکت

بیوگرافی، عکس های شخصی و زندگی خصوصی ملیکا زارعی; خاله شادونه (تصاویر)///

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما