پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام اصلی: شایلین دایان وودلی

تاریخ تولد: 15 نوامبر 1991

محل تولد: Semivalley در شهرستان Ventura، کالیفرنیا

همسر: آرون راجرز یا راجرز

حرفه: بازیگر

بیوگرافی کامل شیلین وودلی

شیلین وودلی در 15 نوامبر 1991 در دره سیمی، ونتورا، کالیفرنیا به دنیا آمد. او ملیت آمریکایی دارد و به طور فعال به حرفه بازیگری اختصاص دارد.

پدر شیلین لونی وودلی است که به عنوان مدیر مدرسه کار می کند. مادر او لوری ویکتور وودلی است که به عنوان مشاور مدرسه کار می کند.

در سال 2006 والدین شیلین از هم جدا شدند. شیلین وودلی یک برادر کوچکتر به نام تانر دارد.

شیلین وودلی در 15 سالگی با آنتونی میندل کلاس های بازیگری را گذراند.

متأسفانه این چهره در دوران نوجوانی با مشکل ستون فقرات به نام اسکولیوز تشخیص داده شد. برای تکمیل دوره نقاهت، او باید یک کمربند پلاستیکی مخصوص ببندد که از سینه تا لگن او می رود.

از نقش‌های برجسته شایلین وودلی می‌توان به فیلم «کودکان» به کارگردانی الکساندر پین در سال ۲۰۱۱ و «بخت پریشان» محصول ۲۰۱۴ اشاره کرد.

شیلین وودلی و همسرش، عکس های شیلین وودلی، بیوگرافی شیلین وودلی

وضعیت رابطه شیلین وودلی

در سال 2018، شیلین وودلی با یک بازیکن راگبی استرالیایی-فیجیایی به نام بن وولاولا وارد رابطه شد. طولی نکشید که رابطه عاشقانه شیلین در سال 2020 به پایان رسید.

در همان سال، شیلین وودلی با یک مهاجم NFL به نام آرون راجرز رابطه برقرار کرد. سپس، در 22 فوریه، در “The TONIGHT SHOW” نامزدی خود را با آرون راجرز علنا ​​اعلام کرد.

آرون راجرز بازیکن خط حمله تیم فوتبال آمریکا است.

بیوگرافی شیلین وودلی، شیلین وودلی و همسرش، عکس های شیلین وودلی

شیلین وودلی با همسرش آرون راجرز

مورد علاقه های شیلین وودلی

شیلین وودلی علاقه زیادی به زیستگاه طبیعی حیوانات دارد. وی در اعتراضات و تجمعات زیست محیطی متعددی شرکت کرده و به عنوان مدافع محیط زیست و عضویت در هیات رئیسه کمیته اقدامات سیاسی انقلاب شناخته می شود.

در بیستمین سالگرد جوایز جهانی محیط زیست سبز، دولت ایالات متحده از شیلین وودلی به عنوان یک فعال محیط زیست در 29 سپتامبر 2016 تقدیر کرد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما