پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام: رامی ملک

متولد: 12 می 1981

حرفه: بازیگر، تهیه کننده و صداپیشه

شروع فعالیت: 1383 تا کنون

بیوگرافی

رامی سعید ملک در 12 مه 1981 (22 اردیبهشت ماه 1360) در شهر تورنس واقع در ایالت کالیفرنیا آمریکا در خانواده ای مصری به دنیا آمد. پدرش سعید راهنمای تور و مادرش نلی حسابدار دولتی بود و همچنین یک برادر به نام سامی و یک خواهر به نام یاسمین دارد.

او که دوران کودکی خود را در دره سان فرناندو گذرانده بود، نمی دانست که یک روز یکی او یک ستاره هالیوود خواهد شد. نکته جالب توجه در مورد خانواده رامی مالک این است که پدر و مادرش توجه ویژه ای به فرهنگ مصر داشتند تا جایی که او مجبور بود تا 4 سالگی به زبان عربی صحبت کند و حتی تا نیمه های شب بارها به زبان عربی و آداب و رسوم مصری با والدینش تمرین کند. . انجام داده است

بیوگرافی رامی ملک شگفتی در عرصه بازیگری - گیمفا

رامی برای دبیرستان وارد دبیرستان نوتردام در کالیفرنیا شد. جایی که او شریک بازیگری مانند ریچل بیسون بود و بعداً کریستین دانست نیز وارد همان مدرسه شد و یک سال از رامی ملک کوچکتر بود. از آنجایی که والدینش از کودکی سعی داشتند او را تحت فشار بگذارند تا وکیل شود، رامی ملک را از دوران دبیرستان مجبور به گذراندن دوره هایی در این زمینه کردند. این مشکلی است که این نوجوان مصری الاصل آن را دوست ندارد نبود.

بیوگرافی رامی ملک شگفتی در عرصه بازیگری - گیمفا

با این حال، استعداد او در کلاس های تئاتر و بازی های تحسین شده اش در تئاتر دبیرستان، معلم یکی از این دوره ها او وکیل خود را مجبور کرد تا انگیزه لازم برای ورود به عرصه بازیگری را در رامی ملک شعله ور کند. در نهایت در یکی از این اجراها او توانست نظر مثبت پدرش را جلب کند و سرانجام پدر و مادرش به او اجازه ورود به دوره های بازیگری را دادند.

بیوگرافی رامی ملک شگفتی در عرصه بازیگری - گیمفا

او به عنوان اولین تجربه جدی بازیگری رامی ملک، در سریال دختران گیلمور نقشی فرعی بر عهده گرفت و در سال 2004 جلوی دوربین رفت و علاوه بر این سریال در چندین تئاتر و حتی دوبله نیز حضور داشت. یکی او همچنین این نقش را از Halo 2 بر عهده گرفت که کمتر کسی حتی حضور آن در این بازی را به یاد می آورد.

بیوگرافی رامی ملک شگفتی در عرصه بازیگری - گیمفا

رامی ملک تا سال 2006 بازی در نقش های گوناگوی را در مجموعه های تلویزیونی مانند Over There، Medium و The War at Home آغاز کرد تا رزومه ای نسبتا مهم بسازد و از طرف دیگر قدرت بازیگری خود را نشان دهد که بسیار موفق ظاهر شد. در این شماره و زمینه ساز حضور در اولین فیلم او شد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما