پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

  • نام: الناز
  • نام خانوادگی: شاکردوست
  • تاریخ تولد: 4/7/1363
  • محل تولد: تهران
  • تحصیلات: لیسانس تئاتر.
  • زمینه فعالیت: بازیگری از سال 1380 تاکنون

بیوگرافی الناز شاکردوست بازیگر زن ایرانی

الناز شاکردوست در سال ۱۳۶۳ در یکی از محله های تهران به دنیا آمد. او در دوران دبستان عاشق بازیگری شد. الناز شاکردوست آدم عجیبی است. او مثل یک بازیگر فوتبال را دوست دارد! او مادرش را خیلی دوست دارد.

کودکی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست در کودکی

و فرزند دوم خانواده و یک برادر بزرگتر به نام علی و یک خواهر کوچکتر به نام الیکا دارد.

الناز شاکردوست و برادرش

الناز شاکردوست با بازی در فیلم «گل یخ» به کارگردانی کیومرث پوراحمد به سینما آمد و در کمتر از یک سال در پنج فیلم بازی کرد. تفاوت بازی او در دو فیلم «یخ یخ» و «لیسانسه ها» نشان از توانایی های او دارد. الناز شاکردوست در «بی وفا» اولین اثر اصغر نعیمی منتقد قدیمی سینما بهترین بازی دوران سینمایی خود را به نمایش گذاشت.

علاقه الناز شاکردوست به ورزش

الناز شاکردوست علاوه بر شنا و اسکی به فوتسال نیز علاقه دارد و در تیم هنرمندان حضور دارد.

الناز شاکردوست

عجیب ترین اتفاق زندگی الناز شاکردوست او دوست صمیمی شماست. بله، بهترین دوست او گوهر حسن نیت است که حداقل 30 سال از او بزرگتر است. الناز شاکردوست به طور تصادفی وارد سینما شد. به گفته کیومرث پوراحمد وقتی به دنبال یک بازیگر 20 ساله می گشت، الناز را دید و از نحوه بازی او در تئاتر آن زمان خوشش آمد و او را به عنوان بازیگر نقش اول زن در فیلم گل یخ بازتاب آنلاین کرد.

الناز شاکردوست

بازی ها و نقش های متفاوتی که از الناز شاکردوست دیده ایم او را به عنوان بازیگری باهوش و با استعداد معرفی کرده است. بازی های متفاوت در نقش یک دختر پولدار در فیلم عروس فراری … دختر گشاد در لیسانسه ها (واقعا فوق العاده بود) … دختر نسل سومی در فیلم کی امیر را کشت (بازی او در این فیلم عالی بود. نیکی کریمی، مهناز افشار و …) و بازی زیبای الناز شاکردوست در فیلم بوفا (در نقش یک دختر خیابانی که هیچ بازیگری نتوانست این نقش را به این خوبی ایفا کند). در این سه سال و تا 22 سالگی بازی در 11 فیلم برای یک بازیگر آمار فوق العاده ای است. بسیاری از منتقدان از همان ابتدا بازی الناز شاکردوست را تحسین کردند. حتی هنرمندانی مانند مرحوم منوچهر نوذری نیز از اجرای او تمجید کرده اند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما