در اینجا لیستی از بهترین سریال های کره ای با بازی کیم مین سو وجود دارد. بازیگری که شاید هرگز ستاره اصلی درام های کره ای نبوده، اما حضورش در نقش های فرعی همیشه چشمگیر بوده است.

به گزارش فرادید، کیم مین سو (کیم مین سو) بازیگر 40 ساله کره ای است که ورود خود به صنعت سرگرمی کره را با خوانندگی در یک گروه پاپ کره ای آغاز کرد و پس از انحلال گروه در سال 2000 به بازیگری روی آورد.

کیم مین سو در سال های 2012 و 2013 برای بازی خوبش در سریال هایی چون «افسانه خورشید و ماه» و «دکتر خوب» نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر جدید و بهترین بازیگر نقش مکمل زن در جشنواره های تلویزیونی داخلی کره شد.

در اینجا لیستی از بهترین سریال های کیم مین سو آورده شده است:

1. رسوایی Sungkyunkwan

این سریال کمدی-عاشقانه-تاریخی داستان دختر جوانی را دنبال می کند که برای ورود به دانشگاهی نخبه به نام سونگ کیونکوان، خود را شبیه برادرش می کند. اما در آنجا با سه نجیب زاده جوان و بدنام درگیر ماجراهایی می شود. کیم مین سو در این سریال نقش یک بازیگر «گیسانگ» یا درام سنتی به نام چو سون را بازی می کند.

2. صورت کودک زیبا

بهترین سریال کره ای با بازی

این سریال درباره دختری 34 ساله (با بازی جانگ نارا) است که برای استخدام در یک شرکت طراحی مد، خود را شبیه خواهر کوچکترش می کند. کیم مین سو در این سریال نقش یک طراح مد به نام کانگ یون سو را بازی می کند.

3. افسانه خورشید و ماه

بهترین سریال کره ای با بازی

این سریال داستان پرفراز و نشیب و عشق پادشاه لی هوان و نامزد محبوبش یونوو را روایت می کند. کیم مین سو در این سریال نقش یک ملکه مکر به نام یون بو کیونگ را بازی می کند که رقیب همیشگی یون وو است.

4. هفتمین عامل غیرنظامی

بهترین سریال کره ای با بازی

این سریال مهیج و مرموز درباره دو جاسوس با شخصیت های متفاوت است که به سازمان امنیت کره پیوستند و ماجراهای عاشقانه و کاری آنها به هم گره می خورد. کیم مین سو در این سریال نقش یک مامور مخفی به نام Shin Seon-mi را بازی می کند.

5. جونگ میونگ

بهترین سریال کره ای با بازی

این سریال در مورد شاهزاده خانمی به نام جونگمیونگ است که برای نجات جان خود در دوره ای آشفته از قصر فرار می کند و به عنوان یک فرد عادی زندگی می کند. اما او پس از سال ها برمی گردد تا کشورش را از ضعف و نابودی نجات دهد. در این سریال کیم مین سو به نقش ملکه شرور باز می گردد و نقش جو یو جونگ را بازی می کند. همسر صیغه ای یکی یکی از پادشاهان چوسان که در تاریخ کره به عنوان زنی زیبا و توطئه گر شناخته می شود.

6. دادگاه جادوگر

بهترین سریال کره ای با بازی

این سریال داستان یک دادستان زن جاه طلب به نام ما یی دوم را دنبال می کند که برای حل پرونده هایش دست به هر کاری می زند، حتی اگر این کار شامل استفاده از روش های ناعادلانه مانند جعل مدارک باشد. وقتی او به بخش ویژه برای محاکمه مجرمان جنسی منتقل می شود، باید با یک وکیل تازه کار به نام یئو جین ووک کار کند. در این سریال کیم مین سو نقش یک وکیل درجه یک را بازی می کند که اغلب در دادگاه مقابل دادستان ما یی دوم حضور دارد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما