اخبار روز سینما

بهاره مصدقیان کیست؟ | فردی که به پارسا پیروزفر تهمت زد را بشناسید


طبق اخبار شما: سوالاتی درباره بازی بهاره مصدقیان در فیلم چش باد مطرح شده است. با بررسی دقیق لیست بازیگران این سریال مشخص شد که نام پارسا پیروزفر در بین بازیگران سریال ثبت نشده و به احتمال زیاد او حتی در این سریال حضور نداشته است. او هیچ نقشی در این سریال نداشت.

در حالی که نام بهاره مصدقیان و پارسا پیروزفر در تیترهای خبری عجیب و تکان دهنده کنار هم قرار گرفته بود، ادعای جنجالی این بازیگر مبنی بر افشای رابطه 18 ساله اش بر سر زبان ها افتاد. در قسمت بازیگران نمانک با ما کمی بیشتر با این بازیگر آشنا شوید. البته از بیشتر بیوگرافی بهاره مصدقیان اطلاعات چندانی در دست نیست، اما به برخی اطلاعات موثق می پردازیم.

بهاره مصدقیان کیست؟

بهاره مصدقیان بازیگر تئاتر است که سن و سال و زندگی شخصی او منتشر نشده است. در پی انتشار اخباری مبنی بر رابطه پنهانی این بازیگر با پارسا پیروزفر، نام پرطرفدار بهاره مصدقیان بازیگر تئاتر و تلویزیون بود که بیوگرافی وی مورد تحقیق و بررسی کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

بهاره مصدقیان بازیگر تئاتر پارسا پیروزفر

یکی یکی از مواردی که در بیوگرافی بهاره مصدقیان به چشم می خورد، همکاری او با پارسا پیروزفر در تئاترهای مختلف است. این بازیگر و پارسا پیروزفر چندین همکاری در عرصه تئاتر داشته اند. از این میان می‌توان تئاترهای ملاقات و یک روز تابستانی به کارگردانی پارسا پیروزفر را برشمرد.

همچنین بهاره مصدقیان و پارسا پیروزفر دستیاران طراح صحنه و لباس در تئاتر «ماتریوشکا» بودند که این بازیگر نقش کارگردان، نویسنده و تنها بازیگر را بر عهده گرفت.

پارسا پیروزفر

بهار مصدق در چشم باد است

سوالاتی درباره بازی بهاره مصدقیان در فیلم چش باد مطرح شده است. با بررسی دقیق لیست بازیگران این سریال مشخص شد که نام پارسا پیروزفر در بین بازیگران سریال ثبت نشده و به احتمال زیاد او حتی در این سریال حضور نداشته است. او هیچ نقشی در این سریال نداشت.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا