به گزارش بازتاب آنلاین خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ حسن روحانی رئیس جمهور پیشین ایران به دلیل نیاز به درمان به بیمارستان منتقل شد. این خبر با واکنش های مختلفی در رسانه ها و شبکه های اجتماعی همراه بوده و نگرانی هایی را برای سلامتی وی ایجاد کرده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، روحانی به دلیل برخی مشکلات سلامتی که جزئیات دقیقی از آن اعلام نشده، درگذشت. یکی او از بیمارستان های معتبر تهران منتقل شده است. پزشکان به سرعت وارد عمل شدند و آزمایشات لازم را انجام دادند. این اقدام در شرایطی صورت گرفت که روحانی در ماه های اخیر به دلیل شرایط جسمانی کمتر در محافل عمومی حضور داشت.

واکنش ها و نگرانی ها
خبر بستری شدن روحانی در بیمارستان واکنش های متفاوتی را از سوی مسئولان و شخصیت های سیاسی در پی داشته است. برخی از مقامات و شخصیت های سیاسی نسبت به سلامت وی ​​ابراز نگرانی کرده و برای شفای عاجل وی دعا کردند. به همین ترتیب، بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی با ابراز تسلیت، خواستار کسب اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت وی شدند.

سوابق پزشکی و وضعیت عمومی.
روحانی پیش از این نیز به دلیل مشکلات بهداشتی به بیمارستان مراجعه کرده بود، اما این بار به دلیل عدم حضور در عرصه عمومی و کهولت سن نگرانی‌ها بیشتر شده است. کارشناسان بر این باورند که شرایط کنونی به ویژه با توجه به سوابق وی در اداره امور کشور و موقعیت کنونی وی به عنوان یک شخصیت بزرگ سیاسی، ممکن است بر روند سیاسی و اجتماعی کشور تأثیرگذار باشد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما